Аналіз використання архітектури підприємства для модернізації систем організації повітряного руху
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.4.13493Ключові слова:
архітектура підприємства, архітектура європейської системи організації повітряного руху, Дослідження ОрПР «Єдине небо Європи», організація повітряного руху, Система повітряного транспорту наступного покоління, структура архітектури підприємстваАнотація
Мета: у зв’язку зі зростаючою потребою в повітряному транспорті та браком поточної пропускної здатності систем організації повітряного руху (ОрПР) для майбутніх потреб авіатранспорту, є потреба у трансформації поточних систем ОрПР. Будь-яка зміна у складній систем такій як система організації повітряного руху може мати вплив на різних учасників організації повітряного руху, продуктивність системи та її безпеку. Саме тому, є необхідність в засобі для оцінки та передбачення впливу зміни та планування її впровадження в найбільш ефективний спосіб. Методи: архітектура підприємства надає засоби для формування цілісного уявлення про складну систему таку як система організації повітряного руху дозволяючи оцінити вплив змін так допомогти їх впровадити. Результати: можна побачити що архітектура підприємства використовується різними агенціями, організаціями та підприємствами по всьому світі для кращого управління та планування їх діяльності. Така ж методологія може бути застосована в системі організації повітряного руху для її трансформації, щоб задовільнити зростаючу потребу в повітряному транспорті. З виконаного дослідження, можна побачити, що архітектура підприємства використовується в дослідницьких програмах Сполучених Штатів Америки та Європи задля планування трансформації їх систем організації повітряного руху та забезпечення плавного та швидкого впровадження результатів дослідницьких програм. Обговорення: в той час як архітектура підприємства дозволяє отримати цілісне уявлення про стан підприємства, впровадження її може бути викликом. Широке коло експертів є необхідним для опису підприємства з різних перспектив (бізнес-перспективи, операційної та технологічної перспектив, тощо), що робить процес доволі трудомістким. Але існує велика кількість структур для архітектури підприємства та методів розробки архітектури, що сприяють більш плавному та швидкому впровадженню архітектури підприємства.
Посилання
Industry High Level Group (2017), Aviation benefits 2017, pp. 9-10.
Donaldson W. M., Blackburn T. D., Blessner P., Olson B. A. (2015), An examination of the role of enterprise architecture frameworks in enterprise transformation, Journal of Enterprise Transformation, pp. 218-240.
Hendrickx Harry H. M. (2015), Business architect: a critical role in enterprise transformation, Journal of Enterprise Transformation, pp. 1-29.
Sultanow E., Brockmann C., Schroeder K., Breithaupt C. (2016), Lufthansa Aviation Standard: Developing an Open Group Reference Architecture for the Aviation Industry, Informatik 2016, Volume 259.
Franke U., Johnson P. (2009), An enterprise architecture framework for application consolidation in the Swedish Armed Forces, 13th Enterprise Distributed Object Computing Conference Workshops (EDOCW 2009), pp. 264-273.
Federation of EA Professional Organizations (2013), Common Perspectives on Enterprise Architecture, Architecture and Governance Magazine, Issue 9-4.
McCarthy R. V., Toward a unified enterprise architecture framework: an analytical evaluation, Issues in Information Systems, Volume VII, No. 2, pp. 14-17.
NATO, NATO Architecture Framework Version 3, Appendix 1 to Annex 3 to AC/322(SC/1-WG/1)N(2007)0004, 2007.
Marc Lankhorst et al. (2013), Enterprise Architecture at Work, Springer, Berlin, pp. 23-26 .
The Open Group, TOGAF Worldwide. Available at: http://www.opengroup.org/subjectareas/enterprise/togaf/worldwide (Accessed on 01.08.2018)
The Open Group, The TOGAF® Standard (2018), Version 9.2.
Joint Planning and Development Office, Concept of Operations for the Next Generation Air Transportation System (2011), Version 3.2.
Joint Planning and Development Office, Business Case for the Next Generation Air Transportation System (2007), Version 1.0.
SESAR Joint Undertaking, EATMA Guidance Material Version 9.0 (2017), p. 19.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).