УРАХУВАННЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ПРОГНОЗОВАНОГО ПОЛОЖЕННЯ ЛІТАКІВ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ РОЗВ’ЯЗАННІ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • С.А. Закора НАУ, кафедра аеронавігаційних систем

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.28.1319

Анотація

 Розглянуто особливості застосування стохастичних моделей прогнозованого положення літаків при послідовному розв’язанні конфліктних ситуацій для сукупності літаків. Як запобіжний маневр для кожного літака з сукупності використано відхилення за курсовим кутом у горизонтальній площині. Проведено побудову відповідних обмежуючих  поверхонь допустимих траєкторій.

Посилання

EUROCONTROL. Airspace Strategy for the ECAC States. – 2001. – 91 p.

Закора С.А. Аналіз методів розв’язання конфліктних ситуацій в умовах вільного польоту // Вісн. НАУ. – 2005. – №1. – С. 42–47.

Zeghal K. A Review of different approaches based on force fields for airborne conflict resolution // Proc. AIAA Guidance, Navigation, and Control Conf. – 1998. – P. 818–827.

Paielli R. A. Modeling maneuver dynamics in air traf-fic conflict resolution // Journal of Guidance, Control, and Dynamics. – 2003. – Vol. 26, 3. – P. 407–415.

Mao Z.H., Dugail D., Feron E., Bilimoria K. Stability of intersecting aircraft flows using heading-change maneuvers for conflict avoidance // IEEE Transactions On Intelligent Transportation Systems. – 2005. – Vol. 6, 4. – P. 357–369.

Irvine R. The GEARS Conflict resolution algorithm // AIAA 98-4236, Guidance, Navigation and Control Conference, Boston. – 1998. – P.787–797.

Закора С.А. Послідовне розв’язання конфліктних ситуацій для сукупності літаків за рахунок відхилення за курсовим кутом // Вісн. НАУ. – 2006. – №1. – С. 57–63.

Васильєв В.М. Оцінка ймовірності конфлікту з урахуванням динаміки і кореляції процесу польоту літа-ків // Вісн. НАУ. – 2004. – №4. – С. 21–25.

Loureiro L., Blin K., Hoffman E., Zeghal K. Development of a tool for comparing conflict detection algo-rithms for air traffic management // AIAA Guidance, Navigation and Control Conference. – 2001. – AIAA-2001-4053. – P. 9.

Paielli R.A., Erzberger H. Conflict probability estimation for free flight // NASA Journal of Guidance, Control and Dynamics. – 1997. – Vol. 20. 3. – Р. 588–596.

Downloads

Як цитувати

Закора, С. (2006). УРАХУВАННЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ПРОГНОЗОВАНОГО ПОЛОЖЕННЯ ЛІТАКІВ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ РОЗВ’ЯЗАННІ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Національного авіаційного університету, 28(2), 51–56. https://doi.org/10.18372/2306-1472.28.1319

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування