ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ЦІЛЕЙ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.27.1292Анотація
Розроблено аналіз формування і трансформації цілей освіти в педагогіці України в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. від визначення загальних навчально-виховних цілей на державному рівні у законодавчо-нормативних документах до конкретизації цілей освіти на рівні діяльності окремих середніх і вищих навчальних закладів. Визначено й охарактеризовано провідні тенденції та етапи еволюції цілей освіти.
Посилання
Сухомлинська О. Періодизація педагогічної думки в Україні: кроки до нового виміру // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002: Зб.наук.пр. до 10-річчя АПН України. – Х.: ОВС, 2002. – Ч. 1. – С. 37–54.
Школа-лицей. Концепция, педагогическое и техническое задание на проектирование учебно-воспитательного комплекса НПО “Ротор” / Руко-водители авт. коллектива :А.И. Чабанов, В.Н. Мад-зигон, А.И. Никитенко. – К.: НИИ педагогики УССР, 1990. – 216 с.
Закон про зміцнення зв’язку школи з життям і про подальший розвиток системи народної осві-ти в Українській РСР. – К.: Рад. шк., 1959. – 26 с.
Документи засідань колегії Міністерства народної освіти УРСР (постанови, рішення, доповідні записки) 25 лип., 10 серп. 1990 р. // Арх. Міністерства освіти і науки України. – Ф.166, оп.17, спр.78, 131 арк.
Документи засідань колегії Міністерства народної освіти УРСР (постанови, рішення, доповідні записки). 30 січ., 27 лют. 1991 р. // Арх. Міністерства освіти і науки України. – Ф.166, оп. 17, спр. 112, 95 арк.
Закон Української РСР “Про освіту” (1991) // Рад. шк. – 1991.– № 9. – С. 3–19.
Саксаганський ліцей // Наук.-метод. журн. – 1995. – № 5. – С. 11.
Кобецький Р.З. Особливості формування змісту освіти у лісогосподарчому ліцеї // Всеукр. наук.-практ. конф. з проблем роботи середніх загаль-ноосвітніх навчально-виховних закладів і шкіл нового типу. – К.: ІСДО, 1994. – Вип.1. – С. 168–169.
Концептуальна система сталого розвитку КМУЦА на 1999–2009 роки // Авіатор. – 1998. – 30 груд. – С. 3–4.
Концепція діяльності вищого навчального закладу “Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”. – К.: ВМУРЛУ, 1999. – С. 44–46.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).