ВИЗНАЧЕННЯ ПОПЕРЕЧНИХ УХИЛІВ ПОВЕРХНІ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВОЇ СМУГИ З ТВЕРДИМ ПОКРИТТЯМ З УРАХУВАННЯМ ЯВИЩА ДИНАМІЧНОГО ГІДРОГЛІСУВАННЯ ЛІТАКІВ

Автор(и)

  • В.М. Золотоперий НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів
  • Д.Є. Шинкарьов НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.27.1275

Анотація

 Запропоновано інженерну методику розрахунку мінімально допустимих ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям різних класів цивільних аеродромів для різних зливових районів. Сформульовано рекомендації з проектування поперечних профілів твердих покриттів злітно-посадкової смуги та застосування спеціальних заходів щодо запобігання виникнення динамічного гідроглісування коліс літака.

Біографія автора

В.М. Золотоперий, НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів

канд. техн. наук

Посилання

Часовников В.В. Характеристики глиссирования колес самолетов на мокрых ВПП, меры по устранению глиссирования // Летная эксплуатация воздушных судов и безопасность полетов в гражданской авиации. Организация летной работы и управление. Динамика полета в процессах летной эксплуатации. Эксплуатационная надежность: Тр. ОЛАГА. – Л., 1976. – Вып. 62. – С. 38–46.

Аэродромы. Приложение 14 к Конвенции о международной гражданской авиации. Т. 1. Проектирование и эксплуатация аэродромов. – 4-е изд. – Монреаль: ICAO, 2004. – 351 с.

Downloads

Як цитувати

Золотоперий, В., & Шинкарьов, Д. (2006). ВИЗНАЧЕННЯ ПОПЕРЕЧНИХ УХИЛІВ ПОВЕРХНІ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВОЇ СМУГИ З ТВЕРДИМ ПОКРИТТЯМ З УРАХУВАННЯМ ЯВИЩА ДИНАМІЧНОГО ГІДРОГЛІСУВАННЯ ЛІТАКІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 27(1), 191–194. https://doi.org/10.18372/2306-1472.27.1275

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура