Особливості класифікації авіаційних інженерів відповідно до їх спеціальностей у Великій Британії

Автор(и)

  • Liliya Korol National aviation university

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.73.12190

Ключові слова:

авіаційний інженер, Велика Британія, вища освіта, класифікація, спеціальність

Анотація

Вступ: Стаття присвячена проблематиці класифікації авіаційних інженерів в системі вищої освіти Великої Британії. Ця тема є важливим аспектом компаративного педагогічного дослідження фахової підготовки авіаційних інженерів у вищих навчальних закладах Великої Британії. Різновиди класифікації: Автором було проаналізовано декілька класифікацій авіаційних інженерів відповідно до Загального класифікатору академічних спеціальностей та Служби прийому до університетів та коледжів. Класифікація авіаційних інженерів: В статті було виявлено  типи авіаційних інженерів за їхніми спеціальностями, головними дисциплінами та типами навчальних курсів. Було визначено які типи навчальних курсів є найбільш ефективними та роблять дипломованих спеціалістів найбільш конкурентоспроможними на світовому ринку праці. Висновки: Результати дослідження рекомендовано використовувати для подальшого аналізу вищих навчальних закладів, що пропонують фахову підготовку для авіаційних інженерів.

Біографія автора

Liliya Korol, National aviation university

Postgraduate student. Senior lecturer.

Aviation English department, National aviation university, Kyiv, Ukraine.

Education: Master’s degree in Philology, Faculty of English language, Kyiv national linguistic university, Kyiv (2009).

Research area: comparative pedagogics, professional training, aviation engineers, higher education in Great Britain.

Посилання

Higher Education Statistics Agency (2012), JACS 3.0: Detailed (four digit) subject codes available at: https://www.hesa.ac.uk/support/documentation/jacs/jacs3-detailed (Accessed 31 October 2017).

Hayward G., Hoelscher M., (2011) The Use of Large-Scale Administrative Data Sets to Monitor Progression from Vocational Education and Training into Higher Education in the UK: Possibilities and Methodological Challenges. Research in Comparative and International Education, vol. 6, no. 3, pp. 316-329.

Youell A. (2017) Farewell to JACS, and Hello to HECoS. Wonkhe. Available at: http://wonkhe.com/blogs/data-farewell-jacs-hello-hecos/ (accessed 30.10.2017)

Alpay E. (2013) Student Attraction to Engineering through Flexibility and Breadth in the Curriculum. European Journal of Engineering Education, vol. 38, no. 1, pp. 58-69

Cox A., Taha N. (2016) International Students' Networks: A Case Study in a UK University. Studies in Higher Education, vol. 41, no. 1, pp. 182-198.

Sedgmore L. (2012) Learners Need Face-to-Face Advice. Adults Learning, vol. 23, no 3, pp. 46-47.

Hughes D. (2013) The Changing UK Careers Landscape: Tidal Waves, Turbulence and Transformation. British Journal of Guidance & Counselling, vol. 41, no. 3, pp. 226-239.

Careers In Aerospace [Royal Aeronautical Society]. Available at: https://www.aerosociety. com/careers-education/resources/careers-information/careers-in-aerospace-website-and-social-media/ (accessed 16.10.2017)

Davies P., Hughes A., Mangan J., Slack k. (2013) Labour Market Motivation and Undergraduates' Choice of Degree Subject. British Educational Research Journal. vol. 39, no. 2, pp. 361-382.

Haas J., Ourtau M. (2009) Vocational Training and European Standardisation of Qualifications: The Case of Aircraft Maintenance. European Journal of Vocational Training, vol. 47, no. 2, pp. 180-200.

Crawford I., Wang Z. (2016) The Impact of Placements on the Academic Performance of UK and International Students in Higher Education. Studies in Higher Education, vol. 41, no. 4, pp. 712-733.

Aamodt P.O., Frolich N., Waagene E. (2011) Old Players--New Rules: Higher Education Institutions' Response to Educational Demand. Tertiary Education and Management, vol. 17, no. 2, pp. 163-179.

Опубліковано

27.12.2017

Як цитувати

Korol, L. (2017). Особливості класифікації авіаційних інженерів відповідно до їх спеціальностей у Великій Британії. Вісник Національного авіаційного університету, 73(4), 102–106. https://doi.org/10.18372/2306-1472.73.12190

Номер

Розділ

Професійна освіта