Дослідження найвигідніших режимів експлуатації повітряних суден за умови мінімального руйнування атмосферного озону
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12050Анотація
Доведено можливість використання найвигідніших режимів експлуатації повітряних суден,що забезпечать мінімальне руйнування тропосферного озону на етапах зльоту, наборувисоти, зниження та посадкиПосилання
Квитка В. Е., Мельников Б. Н., Токарев В. И. Гражданская авиация и охрана окружающей среды. - К.: Вища шк. Головное изд-во, 1984. - 136 с.
Downloads
Як цитувати
Середа, Р. В., & Токарев, В. І. (2001). Дослідження найвигідніших режимів експлуатації повітряних суден за умови мінімального руйнування атмосферного озону. Вісник Національного авіаційного університету, 9(2), 213–216. https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12050
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).