Вплив метеорологічних умов на польоти повітряних кораблів на трасах
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12032Анотація
Розглянуто результати дослідження систем керування рухом повітряного транспорту за допомогою застосування апарата теорії масового обслуговування. Показана можливість моделювання роботи аеропорту в складних метеорологічних умовах як системи масового обслуговування. Наведено аналіз ефективності функціонування аеропорту.Посилання
.Бусленко Н.П., Голенко Д.И., Соболь ИМ., Срагович В.Г., Шрейдер Ю.А. Метод статистических испытаний (метод Монте-Карло). - М.: Физматгиз, 1962. - 331 с.
Кофман А., Крюон Р. Массовое обслуживание. Теория и приложения. - М.: Мир, 1965. -302 с.
Downloads
Як цитувати
Майкова, Е. В., & Халімон, Н. Ф. (2001). Вплив метеорологічних умов на польоти повітряних кораблів на трасах. Вісник Національного авіаційного університету, 9(2), 129–132. https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12032
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).