Контроль зміни нівелювань літака Ан-24 в процесі експлуатації
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12022Анотація
Розглянуто вплив експлуатації літака Ан-24 на нівелювальні параметри. Проведено статистичний аналіз зміни нівелювальних характеристик крила повітряного судна, викликаних нальотомПосилання
Техническое руководство по летной годности. - ICAO, DOC 9051-AN/896.
Ищенко С.А., Давидов A.P. Разработка методов контроля и диагностики аэродинамического состояния воздушных судов ГА. - К.: Знание, 1990. - 43 с.
Downloads
Як цитувати
Іщенко, С. О., Давидов, О. Р., & Семитківська, Т. О. (2001). Контроль зміни нівелювань літака Ан-24 в процесі експлуатації. Вісник Національного авіаційного університету, 9(2), 86–88. https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12022
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).