Оптимізація черги обслуговування літаків затриманих рейсів аеропорту сана

Автор(и)

  • С. О. Дмитрієв Національний авіаційний університет
  • І. А. Терейковський Національний авіаційний університет
  • Альгабрі Табіт Махді Яхья Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12014

Анотація

Розглянуто питання оптимізації черговості обслуговування затриманих повітряних суден в аеропорту Сана (Республіка Йємен) при перебоях внаслідок скупчення затриманих повітряних суден. Наведено приклад практичного розрахунку оптимальної черги обслуговування для реальної ситуації

Посилання

Анодина Т.Г., Кузнецов А.А. Автоматизация управления воздушным транспортом. - М.: Знание, 1984. - 64 с.

Саркисян С.А. Теория прогнозирования и принятия решений. - М.: Высш. шк., 1977. - 350 с.

Corning to terms with D&C&.// Aircraft Technology Engineering & Maintenance- Dec. 1998. - Jan. 1999. - P. 38 -42.

Downloads

Як цитувати

Дмитрієв, С. О., Терейковський, І. А., & Махді Яхья, А. Т. (2001). Оптимізація черги обслуговування літаків затриманих рейсів аеропорту сана. Вісник Національного авіаційного університету, 9(2), 44–47. https://doi.org/10.18372/2306-1472.9.12014

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування