РОЗРОБЛЕННЯ ФОРМАЛІЗОВАНИХ ЗАПИТІВ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ РЕЛЕВАНТНИХ ВЕБ-ФОРУМІВ ТА ДИСКУСІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.50.120Ключові слова:
веб-спільнота, веб-форум, глобальні пошукові системи, дискусія, пошуковий запит, споживацький досвідАнотація
Описано способи виявлення веб-форумів, які релевантні об’єкту шуканого споживацькогодосвіду. Дано означення споживацького досвіду та його об’єкта. Розроблено формалізованізапити для виявлення релевантних веб-спільнот та їхніх дискусій.Посилання
Esuli, A.; Sebastiani, F. 2006.
SentiWordNet: A Publicly Available Lexical
Resource for Opinion Mining. – Proceedings of
the International Conference on Language
Resources and Evaluation. Genoa: 417–422.
Wiebe, J.; Bruce, R.; Martin, M. 2004.
Learning Subjective Language. – Computational
Linguistics. 30(3): 277–308.
Kim, S.; Hovy, E. 2004. Determining the
Sentiment of Opinions. – Proceedings of
Conference on Computational Linguistics
(COLING-04).Geneva: 1367–1373.
Pang, B.; Lee, L. 2008. Opinion Mining
and Sentiment Analysis. – Foundations and
Trends in Information Retrieval. 2(1-2): 1–135.
Mullen, T.; Malouf, R. 2006. A
Preliminary Investigation into Sentiment
Analysis of Informal Political Discourse. –
Proceedings of the AAAI Symposium on
Computational Approaches to Analyzing
Weblogs. Berlin: Springer-Verlag: 159–162.
Strapparava, C.; Valitutti, A. 2004.
WordNet-Affect: An Affective Extension of
WordNet. – Proceedings of the 4th International
Conference on Language Resources and
Evaluation: 1083 – 1086.
Dave, K.; Lawrence, S.; Pennock, D.
Mining the Peanut Gallery: Opinion
Extraction and Semantic Classification in
Product Reviews. – Proceedings of ACM
WWW2003. Budapest: 519 – 528.
Turney, P.; Littman, M. 2003. Measuring
Praise and Criticism: Inference of Semantic
Orientation from Association. – ACM
Transactions on Information Systems. 4(21):
–346.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).