ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКУ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • К.В. Кузьменко Кафедра дизайну, НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1199

Анотація

 Обґрунтовано потребу в організованій силі держави контрактного типу для впровадження та  ефективного функціонування норм конституції ринку – інституціональної основи ринку рекламної продукції. Наведено результати дослідження характеру сучасної української держави як економічного суб’єкта, її наближення до моделі держави контрактного типу на матеріалах інституціонального аналізу статей державного бюджету.

Посилання

Экономика: Учеб. – 2-е изд. Перераб. и доп. / Под ред. А.И. Архипова, А.Н. Нестеренко, А.К. Большакова. – М.: ПБОЮЛ М.А. Заха-ров, 2001. – 784 с.

Радаев В.В. Российский бизнес: структура трансакционных издержек // Общественные науки и современность. – 1999. – №:6. – С. 5–13.

Олейник А.Н. Институциональная экономика: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА, 2000. – 416 с. – (Сер. «Высш. образование»).

Бове Кортленд А., Аренс Уильям Ф. Современная реклама: Пер. с англ.; Под ред. Н. Фео-фанова. – Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995. – 704 с.

Калягин Г.В. Реклама и потребительский излишек: неоинституциональный подход // Вестн. Моск. ун–та. Сер. 6, Экономика. – 2000. – №6. – С. 46–56.

Бьюкенен Дж. Границы свободы. Между анархией и Левиафаном // Избр. тр. – М.: Тарус Альфа, 1997. – 520 с.

Статистичний щорічник України за 2000 рік: Довідкове вид. / Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2001. – 598 с.

Україна в цифрах у 2001 році: Короткий стат. довід. / Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2002. – 262 с.

Статистичний щорічник України за 2003 рік: Довідкове вид. // Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2004. – 625 с.

Україна в цифрах у 2003 році: Короткий стат. довід. // Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2004. – 262 с.

Downloads

Як цитувати

Кузьменко, К. (2005). ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКУ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Вісник Національного авіаційного університету, 25(3), 222–226. https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1199

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку