ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКУ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1199Анотація
Обґрунтовано потребу в організованій силі держави контрактного типу для впровадження та ефективного функціонування норм конституції ринку – інституціональної основи ринку рекламної продукції. Наведено результати дослідження характеру сучасної української держави як економічного суб’єкта, її наближення до моделі держави контрактного типу на матеріалах інституціонального аналізу статей державного бюджету.
Посилання
Экономика: Учеб. – 2-е изд. Перераб. и доп. / Под ред. А.И. Архипова, А.Н. Нестеренко, А.К. Большакова. – М.: ПБОЮЛ М.А. Заха-ров, 2001. – 784 с.
Радаев В.В. Российский бизнес: структура трансакционных издержек // Общественные науки и современность. – 1999. – №:6. – С. 5–13.
Олейник А.Н. Институциональная экономика: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА, 2000. – 416 с. – (Сер. «Высш. образование»).
Бове Кортленд А., Аренс Уильям Ф. Современная реклама: Пер. с англ.; Под ред. Н. Фео-фанова. – Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995. – 704 с.
Калягин Г.В. Реклама и потребительский излишек: неоинституциональный подход // Вестн. Моск. ун–та. Сер. 6, Экономика. – 2000. – №6. – С. 46–56.
Бьюкенен Дж. Границы свободы. Между анархией и Левиафаном // Избр. тр. – М.: Тарус Альфа, 1997. – 520 с.
Статистичний щорічник України за 2000 рік: Довідкове вид. / Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2001. – 598 с.
Україна в цифрах у 2001 році: Короткий стат. довід. / Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2002. – 262 с.
Статистичний щорічник України за 2003 рік: Довідкове вид. // Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2004. – 625 с.
Україна в цифрах у 2003 році: Короткий стат. довід. // Держкомстат України: За ред. О.Г. Осауленка; Відп. за вип. В.А. Головко. – К.: Техніка, 2004. – 262 с.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).