Гібридний підхід до визначення оптимальної періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.72.11980Ключові слова:
авіаційна техніка, варіаційна задача, екстремаль, льотна придатність, опція, оптимізація, параметр потоку відновлень, параметр потоку відмов, параметр потоку ушкоджень, періодичність технічного обслуговування, поступова відмоваАнотація
Мета: Метою даної роботи є дослідити можливість визначення об’єктивно існуючої оптимальної періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки іншим від повністю ймовірнісних методів шляхом. У даній статті міститься науково доведене пояснення для оптимізації вищезгаданої періодичності за допомогою розподілів спеціально введених гібридних функцій опціонно-ймовірнісного підходу. Методи дослідження: Описаний підхід пропонує скомбінувати ймовірнісний метод, залучений до визначення функцій ефективності, із подальшим складанням варіаційно-опціонного функціоналу, а також розглядати функціонування системи авіаційної техніки, із можливими поступовими відмовами та відновленнями з ушкодженого до працездатного стану, на основі багатоопційності. Результати: Це дозволяє отримати бажані оптимальні періодичності оминаючи визначення ймовірностей відповідних станів та їхню подальшу екстремізацію. Опціоні об’єктивні функції ефективності у такому разі – це корені характеристичного рівняння системи диференційних рівнянь Ерланга ймовірностей відповідних станів, що відповідає множині експлуатаційних опцій, яка розглядається. Обговорення: Поворотні пункти тут є у методах, що дають описані результати. Дані методи є також застосовуваними до коренів параметру матриці перетворень Лапласа. Попередньо розглянутий випадок, обговорений у статті, що передувала, виявився частинним випадком представленого дослідження, що означає крок в узагальненні та еволюції ентропійних екстремізаційних принципів. Поведене комп’ютерне моделювання доводить, що означені корені є само-вимірними спеціальними гібридними опціонно-ймовірнісними функціями.Посилання
Smirnov N. N., et al. (1990) Tekhnicheskaya ekspluatatsyya letatel’nykh apparatov [Technical Operation of Aircraft]. Moscow, Russia, Transport Publ., 423 p. (in Russian)
Wild T. W., Kroes M. J. (2014) Aircraft Powerplants. 8th ed., New York, New York, USA, McGraw-Hill, Education, 756 p.
Kroes M. J., Watkins W. A., Delp F. Sterkenburg R. (2013) Aircraft Maintenance and Repair. 7th ed., New York, New York, USA, McGraw-Hill, Education, 736 p.
Kasianov V. (2013) Subjective Entropy of Preferences. Subjective Analysis: Monograph, Warsaw, Poland: Institute of aviation Publ., 644 p.
Zaporozhets O., Tokarev V., Attenborough K. (2011) Aircraft Noise. Assessment, prediction and control. Glyph International, Tailor and Francis, 480 p.
Dmitriyev S., Koudrin A., Labunets A., Kindrachuk M. (2005) Functional Coatings Application for Strengthening and Restoration of Aviation Products. Aviation, vol. 9, no. 4, pp. 39-45.
Solomentsev O., Zaliskyi M., Zuiev O. (2016) Estimation of Quality Parameters in the Radio Flight Support Operational System. Aviation, vol. 20, no. 3, pp. 123–128.
Kasyanov V., Szafran K. (2015) Some hybrid models of subjective analysis In the theory of active systems. Transactions of the Institute of Aviation, no. 3, pp. 27-31. (ISSN: 0509-6669 240)
Tamarin Y. A. (2002) Protective Coatings for Turbine Blades. Ohio, USA, ASM International, Materials Park, 247 p. (ISBN: 0-87170-759-4)
Pallos K. J. (2001) Gas Turbine Repair Technology. Atlanta, GA, USA, GE Energy Services Technology, GE Power Systems, 30 p. (GER-3957B)
Goncharenko A. V. (2016a) Optimal managerial and control values for active operation. Electronics and control systems, no. 3(49), pp. 112-115. (ISSN: 1990-5548)
Goncharenko A. V. (2016b) Several Models of Artificial Intelligence Elements for Aircraft Control / A. V. Goncharenko // 2016 IEEE 4th International Conference “Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC)” Proceedings. Section G. Aircraft Control Systems with Elements of Artificial Intellect. October, 18-20, 2016, Kyiv, Ukraine. – К.: Освіта України, 2016. – pp. 224-227.
Goncharenko A. V. (2015) Applicable Aspects of Alternative UAV Operation / A.V. Goncharenko // 2015 IEEE 3rd International Conference “Actual Problems of Unmanned Aerial Vehicles Developments (APUAVD)” Proceedings. Section D. Applied Aspects of UAV. October, 13-15, 2015, Kyiv, Ukraine. – К.: Освіта України, 2015. – pp. 316-319.
Goncharenko A. V. (2014a) Navigational Alternatives, Their Control and Subjective Entropy of Individual Preferences / A.V. Goncharenko // 2014 IEEE 3rd International Conference “Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC)” Proceedings. Section A. Methods, Algorithms and Means of Navigation and Motion Control Systems Computer-Aided Design. October, 14-17, 2014, Kyiv, Ukraine. – К.: Освіта України, 2014. – pp. 99-103.
Goncharenko A. V. (2014b) Some Identities of Subjective Analysis Derived on the Basis of the Subjective Entropy Extremization Principle by Professor V. A. Kasianov. Automatic Control and Information Sciences, vol. 2, no. 1. pp. 20-25. doi: 10.12691/acis-2-1-4.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).