Разработка математической модели управления очередностью обслуживания задержанных воздушных судов
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11939Анотація
Рассмотрена математическая модель управления очередностью обслуживания задержанных в аэропорту воздушных судов вследствие нарушения регулярности полетов. Обосновано применение экономического критерия оптимизации управления, предложен математический аппарат оптимизации очередности отправки задержанных рейсовПосилання
Анодина Т.Г., Кузнецов А.А. Автоматизация управления воздушным транспортом. - М.: Знание, 1984. - 64 с.
Иванилов Ю.П., Лотов А.В. Математические модели в экономике. - М.: Наука, 1979.-303 с.
Саркисян С.А. Теория прогнозирования и принятия решений. - М.: Высш. шк. 1977.-350 с.
Corning to terms with D&C// Aircraft Technology Engineering & Maintenance. - Dec. 1998-Jan. 1999. - P. 38-42.
Downloads
Як цитувати
Цуриков, О. Н., & Махди Яхья, А. Т. (2001). Разработка математической модели управления очередностью обслуживания задержанных воздушных судов. Вісник Національного авіаційного університету, 8(1), 27–34. https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11939
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).