Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві

Автор(и)

  • Marina Korzh Національний авіаційний університет
  • Luidmila Akіmova Національний авіаційний університет
  • Irina Chub Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11758

Ключові слова:

адвокатування конкуренції, інвестиційний менеджмент, проблеми економічної теорії і політики, середній клас, фінансовий ринок

Анотація

Основна мета цієї статті полягає в тому, щоб розробити загальну модель комплексного управління маркетинговою діяльністю з міжнародної точки зору, враховуючи взаємозв'язок його частин один з одним і зовнішнього середовища і циклічний характер процесу, і побудова загальної моделі для оцінки ефективності функціонування міжнародної системи маркетингу. Результати: В сучасних умовах випуск високоякісної продукції є необхідною, але не достатньою умовою для досягнення успішного функціонування на ринку. Для оптимізації вищезгаданої мети необхідно проробити такі питання, як визначення вимог потенційних споживачів, вибір часу, місця й умов здійснення угоди, тобто продавець повинен запропонувати покупцеві в конкретний момент тільки той товар, який щонайкраще задовольнить існуючу потребу останнього. Цим можна пояснити причину, з якої запропонований покупцям високоякісний товар знаходить збут на ринку однієї країни й не знаходить його  в іншій. Обговорення: Представлена ​​в даній статті модель управління маркетингом дозволяє систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив. А також надається можливість, працюючи з сіткою розвитку товару і ринку виявляти нові привабливості діяльності та оцінити їх з точки зору відповідності загальним цілям і ресурсам фірми. Крім того, запропонована методика оцінки ефективності маркетингової системи є універсальною, і вона дозволяє проаналізувати ефективність маркетингового функціонування окремого підприємства незалежно від сфери, враховуючи вплив всіх факторів.

Біографії авторів

Marina Korzh, Національний авіаційний університет

Korzh Marina (1974). Professor, doctor of economics cience. Professor. International economics department, National Aviation University, Kiev, Ukraine.

Education: Donbass State Engineering Academy, Ukraine (1996).

Research area: рroblems of economic theory and policy, competition advocacy, middle class, financial market and investment management.

Luidmila Akіmova, Національний авіаційний університет

Akіmova Luidmila (1970). Associate Professor, pHd  of  ekonomіc sciences.

Department of fіnance and nature resourse use, National University of Water Management and Nature Resources use, Rivne, Ukraine.

Education: Ukrainian State University of Water and Environment, Rivne, Ukraine (2003)

Lviv Regional Institute of Public Administration National Academy of Public, Administration under the President of Ukraine (2005).

Research area: рroblems of economic theory and policy, competition advocacy, middle class, financial market and investment management.

Irina Chub, Національний авіаційний університет

Chub Irina (1986). Assistant of international economics department of National Aviation University, Kiev Ukraine.

Education: National Aviation University, Kiev, Ukraine (2014).

Research area: рroblems of economic theory and policy, competition advocacy, middle class, financial market and investment management.

Посилання

Integration in the Western Hemisphere / Ed. Ed. AN Glinkin. – M.: ILA RAN 2013.

V.Kotilko assessment of crisis situations related to the assumption of the CIS gosu States Parties to the World Trade Organization // National interests priorities and safety. – 2007. – №9. – P.38-43.

Martianov O. Ensuring economic security of Ukraine in the context of its accession to the WTO // Strategy of Ukraine. – 2005. – №1. – P.30-35.

Makogon JV, Smith TV, Khadzhinov IV International Management. Tutorial. – Donetsk: Donetsk National University, 2015. – 248p.

Azarian EM International Marketing. – 3rd bridles. – Kharkov: Stud, 2003-202p.

Bagiev GL Marketing: the pupil for high schools / G.L.Bagiev, VM Tarasevich, H.Ann. – M: JSC "Publishing house" Economy "," 2001. – 718p.

Kanіschenko O.L Marketing support international business // Formation of market relations in Ukraine. – №12 (55). – 2014. – P.40-44.

T. Danko International Marketing: modern stage Development Ukraine and abroad // Marketing. – №5. – 1996. – P.51-56.

Castles O.O Mathematical Methods in Economics: A Textbook. – M .: Business and Services, 2014. – 368 p.

Pilipchuk V.P., Osnach O.F. Kovalenko L.P. Industrial Marketing. Tutorial. – Kiev: Center of educational literature, 2005.-264p.

Ayvozyan S.A., Enikov I.S., Meshalkin A.D. Applied statistics: a study of addictions. – T .: Finance and Statistics, 2011.-450p.

Dopfеr K. The Economic Agent as Rule Maker and Rule User: Homo Sapiens Oeconomicus / K. Dopfеr // J. Evolutionary Economics. – 2004. – Vol. 14, № 2. – P. 177-195.

Levitt T. The Globalization of Markets / T. Levitt // Harvard Business Review. – 1983. – May-June. – P. 92-102.

Kotler P. The New Competition / P. Kotler, L. Fahey, S. Jatusripitak. – N. Y. : Prentice-Hall, 1985. – 786 р.

Опубліковано

17.07.2017

Як цитувати

Korzh, M., Akіmova L., & Chub, I. (2017). Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві. Вісник Національного авіаційного університету, 71(2), 132–139. https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11758

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку