Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11758Ключові слова:
адвокатування конкуренції, інвестиційний менеджмент, проблеми економічної теорії і політики, середній клас, фінансовий ринокАнотація
Основна мета цієї статті полягає в тому, щоб розробити загальну модель комплексного управління маркетинговою діяльністю з міжнародної точки зору, враховуючи взаємозв'язок його частин один з одним і зовнішнього середовища і циклічний характер процесу, і побудова загальної моделі для оцінки ефективності функціонування міжнародної системи маркетингу. Результати: В сучасних умовах випуск високоякісної продукції є необхідною, але не достатньою умовою для досягнення успішного функціонування на ринку. Для оптимізації вищезгаданої мети необхідно проробити такі питання, як визначення вимог потенційних споживачів, вибір часу, місця й умов здійснення угоди, тобто продавець повинен запропонувати покупцеві в конкретний момент тільки той товар, який щонайкраще задовольнить існуючу потребу останнього. Цим можна пояснити причину, з якої запропонований покупцям високоякісний товар знаходить збут на ринку однієї країни й не знаходить його в іншій. Обговорення: Представлена в даній статті модель управління маркетингом дозволяє систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив. А також надається можливість, працюючи з сіткою розвитку товару і ринку виявляти нові привабливості діяльності та оцінити їх з точки зору відповідності загальним цілям і ресурсам фірми. Крім того, запропонована методика оцінки ефективності маркетингової системи є універсальною, і вона дозволяє проаналізувати ефективність маркетингового функціонування окремого підприємства незалежно від сфери, враховуючи вплив всіх факторів.Посилання
Integration in the Western Hemisphere / Ed. Ed. AN Glinkin. – M.: ILA RAN 2013.
V.Kotilko assessment of crisis situations related to the assumption of the CIS gosu States Parties to the World Trade Organization // National interests priorities and safety. – 2007. – №9. – P.38-43.
Martianov O. Ensuring economic security of Ukraine in the context of its accession to the WTO // Strategy of Ukraine. – 2005. – №1. – P.30-35.
Makogon JV, Smith TV, Khadzhinov IV International Management. Tutorial. – Donetsk: Donetsk National University, 2015. – 248p.
Azarian EM International Marketing. – 3rd bridles. – Kharkov: Stud, 2003-202p.
Bagiev GL Marketing: the pupil for high schools / G.L.Bagiev, VM Tarasevich, H.Ann. – M: JSC "Publishing house" Economy "," 2001. – 718p.
Kanіschenko O.L Marketing support international business // Formation of market relations in Ukraine. – №12 (55). – 2014. – P.40-44.
T. Danko International Marketing: modern stage Development Ukraine and abroad // Marketing. – №5. – 1996. – P.51-56.
Castles O.O Mathematical Methods in Economics: A Textbook. – M .: Business and Services, 2014. – 368 p.
Pilipchuk V.P., Osnach O.F. Kovalenko L.P. Industrial Marketing. Tutorial. – Kiev: Center of educational literature, 2005.-264p.
Ayvozyan S.A., Enikov I.S., Meshalkin A.D. Applied statistics: a study of addictions. – T .: Finance and Statistics, 2011.-450p.
Dopfеr K. The Economic Agent as Rule Maker and Rule User: Homo Sapiens Oeconomicus / K. Dopfеr // J. Evolutionary Economics. – 2004. – Vol. 14, № 2. – P. 177-195.
Levitt T. The Globalization of Markets / T. Levitt // Harvard Business Review. – 1983. – May-June. – P. 92-102.
Kotler P. The New Competition / P. Kotler, L. Fahey, S. Jatusripitak. – N. Y. : Prentice-Hall, 1985. – 786 р.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).