Характеристика елементів комплексу маркетингових комунікацій
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11757Ключові слова:
комунікації, маркетинг, підприємство, реклама, управління маркетинговою діяльністюАнотація
Мета: Мета та завдання статті полягає в детальній характеристиці елементів комплексу маркетингових комунікацій та характеристика основних та синтетичних комунікацій. Методи дослідження: Етапи кампанії і основні переваги, а також недоліки реклами були розкриті за рахунок методів аналізу. Були вивчені методи формування маркетингових комунікацій і основних елементів маркетингових комунікацій. Результати: У даній статті було описано і доведено існування основних елементних факторів в області маркетингових комунікацій і основних інструментів маркетингових комунікацій: реклами, особистого продажу, комплексу по стимулюванню збуту, реклами і зв'язків з громадськістю, прямого маркетингу. Обговорення: Компанії також повинні передавати інформацію клієнтам і ретельно здійснювати підбір такої інформації. Для цього необхідна комплексна система маркетингових комунікацій. Часто маркетингові комунікації пов'язують тільки з поняттям просування продукції, що призводить до помилкового розуміння природи даних речей і, це призводить, в свою чергу, до нераціонального використання потенціалу маркетингових комунікацій в діяльності ринку.
Посилання
The Verkhovna Rada of Ukraine (2004), The Law of Ukraine „Pro zakhyst vid nedobrosovisnoi konkurentsii”, available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/main/236/96-%D0%B2%D1%80 (Accessed 20 March 2016). (In Ukrainian)
Golubkova E. N. (2008) Marketingovye kommunikatsii [Marketing communications]. Moscow, Finpress, 304 p. (In Russian)
U. Uells, Dzh. Bernet, S. Moriarti (2005). Reklama: printsipy i praktika/Per. s angl. pod red. S.G.Bozhuk [Advertising: Principles and Practice]. Saint Petersburg, 800 p. (In Russian)
Orlova T. M. (2005) „Pablik rileishnz” i reklama v sisteme marketinga ["Public relations" and advertising in the marketing system]. Marketing v Rossii i za rubezhom, no.3, pp.20-28. (In Russian)
Pavlova V. A., Ryzhkova H. A. (2008) Planuvannia marketynhovykh komunikatsii yak sposib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Planning of marketing communications as a way to enhance the competitiveness of enterprises]. Rehionalni perspektyvy, no.9-10, pp.37-38. (In Ukrainian)
OECD. Strategic Transport Infrastructure Needs to 2030 (2012) OECD Publishing, no. March 21, 248 p.
Andre de Palma, Robin Lindsey, Emile Quinct, Roger Vickerman (2011). A Handbook of Transport Economics. Elgar Original Reference, Edward Elgar Pub, no. December 31, 928 p.
Oswald A. J. (2011). Mascarenhas. Business Transformation Strategies: The Strategic Leader as Innovation Manager (Response Books). Sage Publications Pvt. Ltd, no. February 14, 668 p.
Michael J. Leiblein, Arvids A. Ziedonis. (2011). Technology Strategy and Innovation Management. Strategic Management Series, Edward Elgar Pub., no. June 29, 592 p.
P. Wiefels (2002). What is marketing communication (MarCom)? // Available at: https://www.marsdd.com/mars-library/what-is-marketing-communication-marcom (Accessed 02 March 2016).
Mohr J., Nevin J. (2014). Communication strategies in marketing channels. Journal of Marketing, no. October, pp. 36–51.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).