Механізм формування інноваційної політики підприємства як стратегія розвитку галузі

Автор(и)

  • Olena Lozhachevska Національний авіаційний університет
  • Olga Kovalenko Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11756

Ключові слова:

інновація, інноваційна політика, інноваційна політика підприємства, НТП, підприємство

Анотація

Мета: формування своєї інноваційної політики, спираючись на інноваційну політику, яка визначає пріоритетні напрямки НТП і забезпечує підтримку власних інтересів і можливостей ресурсів та потреб ринку. Методи дослідження: об'єднання технічних цілей та інвестиційної політики і зосередження на нових технологіях і товарах. Інноваційна політика включає в себе науково-дослідні центри, в рамках яких компанія намагається просувати перший систематичний пошук нових технологічних можливостей. Результати: розробка інноваційної політики підприємства передбачає визначення цілей і стратегій розвитку в найближчому майбутньому і перспективи, засновані на оцінці потенціалу підприємства і його поставку відповідних ресурсів. На практиці формування рішення наукової і технічної політики підприємства на основі нового продукту (перехід до нової технології) є складним завданням – як в технічних, організаційних, так і в комерційному плані. Обговорення: постійні фактори навколишнього середовища мінливого ринку і потреб клієнтів, прискорити NTP розвинених країни з одного боку, ускладнює, з іншого – штовхаючи стає передумовою свідомого інноваційної політики українських підприємств.

Біографії авторів

Olena Lozhachevska, Національний авіаційний університет

Lozhachevska Olena (1961) Doctor of Economic Sciences (2004).

Economics Department, National Transport University, Kyiv, Ukraine.

Education: Kiev Transport University, Kyiv, Ukraine (1983).

Research area: economic diagnostics, project management, marketing diagnostics company, enterprise strategy.

Olga Kovalenko, Національний авіаційний університет

Kovalenko Olga (1973). Candidate of Economic Sciences (2002).

Marketing, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.

Education: КNЕU, Ukraine (1996).

Research area: risk management, freight-forwarding, logistics activities of the companies, marketing connections at logistics systems.

Посилання

Azaryan O. (2004). Marketynh: pryntsypy ta funktsiyi [Marketing: principles and functions]. Kyiv, 204 p. (In Ukrainian)

Bolotnikov A.O. (2005). Standartyzatsiya ta sertyfikatsiya tovariv i posluh [Standardization and certification of goods and services]. Kyiv, MAUP, 250 p. (In Ukrainian)

Butenko A.I., Lazaryeva Ye.V. (2007) Innovatsiyna spromozhnist' sub"yektiv pidpryyemnyts'koyi diyal'nosti [The innovative capacity of business entities]. Odesa, Feniks, 108 p. (In Ukrainian)

Hrynev V.F. (2004) Tovarno-ynnovat¬syonnaya polytyka predpryyatyya [Commodity-innovation policy of the enterprise], Kyiv, MAUP, 260 p.

Doyl' P. (2012) Marketynh – menedzhment y stratehy [Marketing management and strategy]. Saint Petersburg, 315 p. (In Russian)

Problemy i perspektyvy funktsionuvannya innovatsiynoyi systemy derzhavy v umovakh hlobalizatsiyi [Problems and prospects functioning innovation system of the state in the context of globalization]. Materialy XIII Mizhnar. Nauk.-prakt. konf. (27-28 veresnya 2013r.) [Materials XIII International Scientific Conference (27-28 September 2013)]. Luts’k, RVV "Vezha" Volyn. Derzh. un-tu im. Lesi Ukrayinky, 296 p. (In Ukrainian)

David J. Teece (2011). Dynamic Capabilities and Strategic Management: Organizing for Innovation and Growth. Oxford University Press, USA; Reprint edition November 15, 304 p.

Chris Bilton, Stephen Cummings (2010). Creative Strategy: Reconnecting Business and Innovation. Wiley-Blackwell; no. April 27, 286 p.

Robert Galavan, John Murray, Costas Markides (2008). Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management. Oxford University Press, USA, no. July 15, 344 p.

Yves L. Doz, Keeley Wilson (2012). Managing Global Innovation: Frameworks for Integrating Capabilities around the World. Harvard Business Review Press, no. November 20, 256 p.

Managing Global Innovation: Uncovering the Secrets of Future Competitiveness. Available at: www.amazon.com/Managing-Global-Innovation-Uncovering-Competitiveness/dp/3540254412 (accessed 23.12.2015).

Опубліковано

17.07.2017

Як цитувати

Lozhachevska, O., & Kovalenko, O. (2017). Механізм формування інноваційної політики підприємства як стратегія розвитку галузі. Вісник Національного авіаційного університету, 71(2), 120–126. https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11756

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку