Регулювання потоку автотранспорту з урахуванням інтервалу руху

Автор(и)

  • Аndrew Hul Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11748

Ключові слова:

методика, перехрестя, регулювання, рух, учасник

Анотація

Мета: У роботі показано, що регулювання транспортного потоку особливо актуально в умовах становлення розвитку інфраструктури. Метою роботи було показати, що завданнями світлофорного регулювання є мінімізація і, по можливості, виключення зустрічі конфліктуючих потоків транспортних засобів. Автори показують, що прикладним аспектом роботи є оптимізація роботи світлофорів для усунення заторної ситуації й гарантування безпеки всіх учасників руху. Методи дослідження: Методами, використаними в роботі є: порівняльний – для вибору найкращого технічного рішення, техніко-економічний – для перевірки математичного апарату, а також інженерний – для практичного втілення пропонованого технічного рішення. Результати: показані передумови організації роботи по введенню світлофорного регулювання на основі розрахунку циклу роботи світлофорного об'єкта. Пропонується тривалість циклу більше 120 с, оскільки при більш тривалому очікуванні дозволяючого сигналу водії можуть вважати світлофор несправним і почати рух на заборонний сигнал. Обговорення: У висновку статті виявлено, що варіативні форми регулювання роботи перехрестя можуть бути використані також і для загального зняття напруги на дорогах загального користування. Запропоновано методики апробації для дороги нового типу.

Біографія автора

Аndrew Hul, Національний авіаційний університет

Hul Andrew (1992). Post-graduate Student.

Senior Engineer, Department of air navigation systems, National Aviation University.

Education: Kiev National building and Architecture University, Kyiv, Ukraine (2009).

Research area: city urbanization, ecology, city intersections.

Посилання

Borisov, A.A., Zyrin, S.S., Makovetskaya, A.A., Novoselets, V.I., Pashkovskii, A.B., Ursulyak, N.D. (2016). High-efficiency two-frequency laser generation in three-barrier nanostructures with ballistic electron transport. Technical Physics Letters, 42(9), 970-972. doi:10.1134/s1063785016090157

Chefranov, S.G. (2017). Energy-optimal time-dependent regimes of viscous incompressible fluid flow. Fluid Dynamics, 52(2), 201-214. doi:10.1134/s0015462817020041

Ebtehaj, I., & Bonakdari, H. (2017). Design of a fuzzy differential evolution algorithm to predict non-deposition sediment transport. Applied Water Science, 1-13. doi:10.1007/s13201-017-0562-0

Farkhadnia, F., Gorji, T.B., & Gorji-Bandpy, M. (2016). Airflow, transport and regional deposition of aerosol particles during chronic bronchitis of human central airways. Australasian Physical & Engineering Sciences in Medicine, 39(1), 43-58. doi:10.1007/s13246-015-0394-x

Gorelikova, A.E., Kashinskii, O.N., Pakhomov, M.A., Randin, V.V., Terekhov, V.I., & Chinak, A.V. (2017). Turbulent flow structure and heat transfer in an inclined bubbly flow. Experimental and numerical investigation. Fluid Dynamics, 52(1), 115–127. doi: 10.1134/s0015462817010112

Hladky, S.B., & Barrand, M.A. (2016). Fluid and ion transfer across the blood–brain and blood–cerebrospinal fluid barriers; a comparative account of mechanisms and roles. Fluids and Barriers of the CNS, 13(1), 19. doi:10.1186/s12987-016-0040-3

Kirsch, V.A., Roldugin, V.I., Plisko, T.V., Bazhenov, S.D. (2016). Modeling of convection–diffusion transport in a hollow-fiber membrane contactor with radial transverse liquid flow. Petroleum Chemistry, 56(11), 1061-1065. doi:10.1134/s0965544116110086

Kolesnikov, V.I., Kolosova, E.M., & Chebakov, M.I. (2016). Simulation of a nonstationary contact in a sliding bearing with allowance for frictional heating and convective heat transfer. Journal of Machinery Manufacture and Reliability, 45(2), 156-162. doi:10.3103/s1052618816020060

Kuz’min, Y.I. (2016). Electric field induced by vortex transport in percolation superconductors. Physics of the Solid State, 58(10), 1945-1951. doi:10.1134/s1063783416100218

Опубліковано

14.07.2017

Як цитувати

Hul А. (2017). Регулювання потоку автотранспорту з урахуванням інтервалу руху. Вісник Національного авіаційного університету, 71(2), 65–69. https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11748

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології