Інтегративні курси як методологічна основа в системі неперервної освіти двадцять першого століття
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1167Анотація
Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості. При цьому рівень розвитку творчого потенціалу позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.
Посилання
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы. – М.: Смысл, 1999. – 425 с.
Вербицкий А. Активные методы обучения в высшей школе: контекстный подход. – М.: Высш. шк., 1991. – 207 с.
Гершунский Б. Философия образования для ХХI века. – М.: Интер Деалект +, 1997. – 694 с.
Давыдов В. Проблема развивающего обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 240 с.
Леднев В. Непрерывное образование: структура и содержание. – М.: Высш. шк.,1990. – 224 с.
Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования. – М.: Высш. шк.,1986. – 146 с.
Габрусевич С., Зорин Г. От деловой игры – к профессиональному творчеству. – Минск: НАН Беларуси, 1989. – 165 с.
Зимняя И. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2000. – 380 с.
Карпова Ю. Инновации, интеллект, образование: Монография. – М.: МГУЛ, 1998. – 176 с.
Морозов А. Диагностика креативности в педагогической деятельности: Монография. – М.: ИГУМО, 2001. – 253 с.
Сучасні системи вищої освіти. Порівняння для України. – К.: Вид-во Дім “Km akademia”, 1997. – 197 с.
BotRin I. Elmandra M., Malitra M. No limits to learning. – Oxford, 1999. – Р. 23–38.
Ананьев Б. Человек как предмет познания. – М.:Педагогика, 1980. – 231 с.
Александров Г. Психолого-педагогические основы разработки педагогических технологий в ХХI веке. – Минск: НАН Беларуси, 2000. – 165 с.
Valerio Grementieri. Innovation Technology and Higher Education. Higher Education in Europe. –1998. – Vol. XXIII, № 2. – Р. 47–53.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).