Інтегративні курси як методологічна основа в системі неперервної освіти двадцять першого століття

Автор(и)

  • E.V. Luzik NAU Institute of the Humanities
  • O.M. Akmaldinova NAU Institute of the Humanities

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1167

Анотація

 Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості. При цьому рівень розвитку творчого потенціалу позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.

Біографії авторів

E.V. Luzik, NAU Institute of the Humanities

Dr. Sci. (Ped.)

O.M. Akmaldinova, NAU Institute of the Humanities

Cand. Sci (Philol.)

Посилання

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы. – М.: Смысл, 1999. – 425 с.

Вербицкий А. Активные методы обучения в высшей школе: контекстный подход. – М.: Высш. шк., 1991. – 207 с.

Гершунский Б. Философия образования для ХХI века. – М.: Интер Деалект +, 1997. – 694 с.

Давыдов В. Проблема развивающего обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 240 с.

Леднев В. Непрерывное образование: структура и содержание. – М.: Высш. шк.,1990. – 224 с.

Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования. – М.: Высш. шк.,1986. – 146 с.

Габрусевич С., Зорин Г. От деловой игры – к профессиональному творчеству. – Минск: НАН Беларуси, 1989. – 165 с.

Зимняя И. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2000. – 380 с.

Карпова Ю. Инновации, интеллект, образование: Монография. – М.: МГУЛ, 1998. – 176 с.

Морозов А. Диагностика креативности в педагогической деятельности: Монография. – М.: ИГУМО, 2001. – 253 с.

Сучасні системи вищої освіти. Порівняння для України. – К.: Вид-во Дім “Km akademia”, 1997. – 197 с.

BotRin I. Elmandra M., Malitra M. No limits to learning. – Oxford, 1999. – Р. 23–38.

Ананьев Б. Человек как предмет познания. – М.:Педагогика, 1980. – 231 с.

Александров Г. Психолого-педагогические основы разработки педагогических технологий в ХХI веке. – Минск: НАН Беларуси, 2000. – 165 с.

Valerio Grementieri. Innovation Technology and Higher Education. Higher Education in Europe. –1998. – Vol. XXIII, № 2. – Р. 47–53.

Downloads

Як цитувати

Luzik, E., & Akmaldinova, O. (2005). Інтегративні курси як методологічна основа в системі неперервної освіти двадцять першого століття. Вісник Національного авіаційного університету, 24(2), 150–158. https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1167

Номер

Розділ

Професійна освіта