Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід

Автор(и)

  • N.M. Avshenyuk NAU Institute of the Humanities

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1166

Анотація

 Розглянуто міжнародну проблему забезпечення якості вищої освіти в умовах сучасного стрімко змінного сус-пільства. Останніми роками у Великій Британії відбувається значне розгортання процесу забезпечення якості вищої освіти. Попри очевидне поліпшення якості освіти у вищих навчальних закладах країни, виникають сумніви щодо тривалого збереження рівня досягнутих результатів. Обґрунтовано новий для англійської академічної практики підхід до розв’язання цієї проблеми, який дістав назву „процес удосконалення якості”. Він розглядається науковцями і викладачами Великої Британії як процес поєднання заходів, спрямованих на удосконалення освіти і забезпечення її якості.

Посилання

Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.) / За ред. В.Г. Кременя. – Тернопіль: ТДПУ ім. В.Г. Гнатюка, 2004. – 147 с.

Формирование общества, основанного на знаниях. Новые задачи высшей школы / Пер. с англ. – М.: Весь мир, 2003. – 232 с.

Quality Assurance and Accreditation: A Glossary of Basic Terms and Definitions. L.C. Barrows (ed.) – UNESCO: Bucharest, 2004. – 85 p.

Campbell C., Rozsnyai Ch. Quality Assurance and the Development of Course Programmes. Papers on Higher Education. – UNESCO: Bucha-rest, 2002. – 223 p.

Barrow M. Quality management systems and dramaturgical compliance // Quality in Higher Education. – 1999. – Vol. 5, № 1. – P. 27–36.

Horsburgh, M. Quality monitoring in two institutions // Quality in Higher Education. – 1999. – Vol. 5, № 1. – P. 9 – 25.

Gosling D., D’Andrea V.-M. Quality Develop-ment: a new concept for higher education // Quality in Higher Education. – 2001. – Vol. 7, № 1. – P. 7–17.

Harvey I., Green D. Defining quality // Assessment and Evaluation in Higher Education. – 2003. – Vol. 8, № 1. – P. 9 – 34.

Downloads

Як цитувати

Avshenyuk, N. (2005). Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід. Вісник Національного авіаційного університету, 24(2), 164–168. https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1166

Номер

Розділ

Професійна освіта