Досвід застосування модульно-рейтингової системи в курсі фізики для інженерних спеціальностей

Автор(и)

  • В. В. Куліш Національний авіаційний університет
  • В. М. Кулішенко Національний авіаційний університет
  • О. Я. Кузнєцова Національний авіаційний університет
  • С. М. Пастушенко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.16.11656

Анотація

Розглянуто нову версію модульно-рейтингової системи, її методичні особливості (семестровий тан-графік навчального процесу, робочий журнал викладача, письмовий потоковий контроль). Запропоновано моделювання екзаменаційної ситуації на кожному практичному занятті, яке складається з двох частин, а саме, контролю теоретичної підготовки у вигляді короткої письмової контрольної роботи й усному захисту домашніх і індивідуальних задач. Так створюються передумови для ритмічної інтенсивно ї роботи студентів протягом семестру. Досвід застосування модульно- рейтингової системи показав її високу практичну ефективність

Біографії авторів

В. М. Кулішенко, Національний авіаційний університет

канд. фіз.-мат. наук

О. Я. Кузнєцова, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук

С. М. Пастушенко, Національний авіаційний університет

канд. фіз.-мат. наук

Downloads

Як цитувати

Куліш, В. В., Кулішенко, В. М., Кузнєцова, О. Я., & Пастушенко, С. М. (2003). Досвід застосування модульно-рейтингової системи в курсі фізики для інженерних спеціальностей. Вісник Національного авіаційного університету, 16(1), 151–159. https://doi.org/10.18372/2306-1472.16.11656

Номер

Розділ

Професійна освіта