Оцінка достовірності та порівняння двох алгоритмів виявлення градової небезпеки з борту літака

Автор(и)

  • I.M. Braun NAU Institute of Information and Diagnostic Systems
  • R.B. Sinitsyn NAU Institute of Electronics and Control Systems
  • F.J. Yanovsky NAU Institute of Information and Diagnostic Systems

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1155

Анотація

 Проаналізовано два алгоритми, розроблені для виявлення зон граду в хмарах і осіданнях: параметричний алгоритм і адаптивний непараметричний алгоритм. За допомогою статистичного моделювання з використанням результатів експерименту як початкових даних досліджено достовірність виявлення радіолокаційних сигналів від сукупності градин. Результати дослідження показують можливості обох алгоритмів і більш високу стійкість непараметричного алгоритму. Поляриметричні алгоритми рекомендовано для наземних і бортових засобів метеорологічного спостереження для забезпечення авіації.

Біографії авторів

R.B. Sinitsyn, NAU Institute of Electronics and Control Systems

Cand. Sci.

F.J. Yanovsky, NAU Institute of Information and Diagnostic Systems

Dr. Sci.

Посилання

Яновский Ф.И. Локализация опасных метеорологических явлений с борта воздушного судна. – К.: Знание, 1991. – 28 с.

Яновський Ф.І. Метеонавігаційні радіолокаційні системи повітряних суден. – K.: НAН, 2003. – 302 с.

Sinitsyn R.B., Braun I.M., Yanovsky F.J. Nonparametric Detection of Inhomogeneous Areas in Clouds // Conf. proc. The 11th conf. on Microwave Technique, COMITE 2001. – Sept. 18–19, 2001, University of Pardubice, Czech Republic. – P. 77–81.

Downloads

Як цитувати

Braun, I., Sinitsyn, R., & Yanovsky, F. (2005). Оцінка достовірності та порівняння двох алгоритмів виявлення градової небезпеки з борту літака. Вісник Національного авіаційного університету, 24(2), 93–97. https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1155

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування