Ідентифікація та аналіз параметрів об'єкта управління в ергатичній системі навчання
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.7.11343Анотація
Викладено методику ідентифікації параметрів об'єкта управління в ергатичній системі навчання. Проведено аналіз інформаційних процесів у системі в залежності від параметрів моделі того, хто навчається. Досліджено вплив кількості повторень на процеси засвоєння та збереження інформації в пам'яті оператораПосилання
Шевелев А.Г. Идентификация динамических объектов с многими регулируемыми величинами / Проблемы моделирования и цифровой обработки сигнала: Сб. научн. тр. - К.: КМУГА, 1996. - С. 26-30.
Шибищая Н.Н. Метод идентификации объектов в эргатической системе управления процессом обучения. //Кибернетика и вычислительная техника. - К., 1999. Вып.121,- С. 52-58.
Downloads
Як цитувати
Шибицкая, Н. Н. (2000). Ідентифікація та аналіз параметрів об’єкта управління в ергатичній системі навчання. Вісник Національного авіаційного університету, 7(3-4), 329–333. https://doi.org/10.18372/2306-1472.7.11343
Номер
Розділ
Сучасні авіаційно-космічні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).