Метод оцінки характеристик втрат льотної придатності повітряного корабля
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.7.11266Анотація
Запропоновано новий метод розподілу ступеня деградації характеристик двигунів і планера транспорного літака за результатами розшифровки польотної інформації, що реєструється штатними бортовими накопичувачами в звичайних експлуатаційних польотах. Показана актуальність запропонованого методу для підтримки льотної придатності у відповідності з рекомендаціями ІСАО. Наведені результати розрахунків ступеня деградації характеристик планера і двигуна, отриманих за допомогою математичної моделі руху літака Іл-86Посилання
Руководство по организации работ в области летной годности. ИКАО,- Док. 9389- АШ919.
Международный стандарт. Летная годность воздушных судов. Приложение 8 к конвенции о международной гражданской авиации. - Монреаль, 1988.
Ищенко С.А. Методика определения индивидуальных особенностей ВС по данным бортовых систем регистрации полетной информации // Вісник КМУЦА. - 1998. -Вып. 1. - С.88-92.
Downloads
Як цитувати
Ищенко, С. А., & Давидов, А. Р. (2000). Метод оцінки характеристик втрат льотної придатності повітряного корабля. Вісник Національного авіаційного університету, 7(3-4), 67–72. https://doi.org/10.18372/2306-1472.7.11266
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).