Дослідження в’язкісно-температурних характеристик палива з підвишенною точкою початку кипіння (ТПК) та роботоздібністю елементів паливної системи повітряних суден на таких паливах при моделюванні низькотемпературних та гідродинамічних умовах експлуатації

Автор(и)

  • А. И. Козаченко Національний авіаційний університет
  • П. Ф. Максютинский Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10987

Анотація

Метою дослідження є виявлення в'язкісно-температурних характеристик палива з підвищеною точкою початку кипіння та роботоздібності насосних агрегатів та паливних фільтрів при моделюванні реальних температурних та гідродинамічних режимів в очікуваних умовах експлуатації паливної системи літака. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлена ефективність гідромеханічної дії вуглеводневого палива в процесі охолодження, яка проявляється у тому, що при перемішуванні палива насосними агрегатами різке зростання в'язкості відбувається при температурах на 6 . . . 8°С нижче ніж при охолодженні палива в статичному стані

Посилання

Отчет о научно-исследовательской работе по теме 382-ГБ93, КМУГА, 1995.

Дубовкин Н.Ф., Маланичеви В.Т., Массур Ю.П. Физико-химические и эксплуатационные свойства реактивных топлив. -M.: Химия, 1985. -218 с.

Аринушкии Л.С., Абрамович Л.П., Полуновский Л.Ю. Авиационные центробежные насосные агрегаты. - М.: Машиностроение, 1967. - 287 с.

Downloads

Як цитувати

Козаченко, А. И., & Максютинский, П. Ф. (1998). Дослідження в’язкісно-температурних характеристик палива з підвишенною точкою початку кипіння (ТПК) та роботоздібністю елементів паливної системи повітряних суден на таких паливах при моделюванні низькотемпературних та гідродинамічних умовах експлуатації. Вісник Національного авіаційного університету, 1(1), 325–338. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10987

Номер

Розділ

Хімічні технології, хімотологія