Нечіткі ситуаційні моделі в інтелектуальних навчаючих системах операторів ергатичних систем керування
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10973Анотація
Розглянуто питання використання нечітких ситуаційних моделей для навчання операторів ергатичних систем керування. Запропоновано структуру імітаційного та ситуаційного функціональних тренажерів для відпрацювання навичок прийняття рішень з використанням нечітких моделей оцінки дій оператораПосилання
Павлов В.В. Начала теории эргатических систем. - К. :Наук.думка, 1975 -240 с.
Царьков A.C. Черепенников В.В. Агрегатный подход к моделированию взаимодействия компонент в авиационных эргатических системах // Эргономика и труд в гражданскоі авиации.-К: КНИГА 1984.-104 с.
Поспелов Д. А. Ситуационное управление. Теория и практика.-М. : Наука, 1986.-288 с
Мелихов А.Н., Берштейн Л.С., Коровин С.Я. Ситуационные советующие системы < нечеткой логикой.-М.: Наука, 1990.-272 с.
Downloads
Як цитувати
Гузий H. H. (1998). Нечіткі ситуаційні моделі в інтелектуальних навчаючих системах операторів ергатичних систем керування. Вісник Національного авіаційного університету, 1(1), 241–244. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10973
Номер
Розділ
Інформаційні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).