Механічна характеристика асинхронного гиродвигуна при мінімізації часу його разгону та обмежуванні току

Автор(и)

  • В. А. Повстень Національний авіаційний університет
  • И. Е. Макаров Національний авіаційний університет
  • Д. Аузеллаг Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10961

Анотація

Одержано загальне аналітичне співвідношення, що визначає найбільші можливі значення електромагнітного моменту, який здібний розвинути асинхронний короткозамкнений двигун під час розгону при обмеженні току та амплітудно-частотному керуванні пуском. Наведені закономірності регулювання напруги та частоти при мінімізації часу розгону одного із сучасних гіропристроїв з асинхронним двигуном та інші залежності та дані

Посилання

Повстенъ В,А, Регулируемый частотный пуск асинхронных гиродвигателей при наличии ограничения по току //Регулируемые асинхронные двигатели: Сб. науч, тр. - К: Изд. Ин-та электродинамики HAH Украины, 1996,- С. 150-153.

Костенко М.П., Пиотровский JIM. Электрические машины.-Ч.2.-Л.:Энергя,1973 - 648 с.

Повстенъ В.А., Макаров И.Е. Определение оптимальной степени насыщения магнитной системы асинхронного гиродвигателя при минимизации времени его пуска //Регулируемые асинхронные двигатели: Сб.науч.тр,- К.: Изд. Ин-та электродинамики HAH Украины, 1997. - С. 108-111.

Downloads

Як цитувати

Повстень, В. А., Макаров, И. Е., & Аузеллаг, Д. (1998). Механічна характеристика асинхронного гиродвигуна при мінімізації часу його разгону та обмежуванні току. Вісник Національного авіаційного університету, 1(1), 200–204. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10961

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології