Бізнес-симуляції як складник інноваційної моделі розвитку сучасної економічної освіти

Автор(и)

  • Oktay Aliyev Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University, Kyiv, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.68.10917

Ключові слова:

бізнес-симуляції, вища економічна освіта, віртуальне навчання, інновації, інноваційна модель розвитку економічної освіти, професійна підготовка майбутніх фахівців у сфері економіки

Анотація

У статті обґрунтовано авторську дослідницьку позицію щодо розуміння сутності понять «інновація», «інноваційна модель розвитку», визначено роль і значення інноваційного розвитку сучасної економічної освіти України як важливого чинника економічної соціалізації людей, потужний чинника у підвищенні якості людського капіталу. Автором запропоновано  визначення сутнісного змісту поняття «бізнес-симуляція у вищій економічній освіті» як інноваційних комп’ютерних програм, що моделюють реальне економічне середовище та дають можливість набути майбутньому фахівцеві у сфері економіки знання і навички з ведення підприємництва та бізнесу з тим, щоб практично реалізувати їх у процесі віртуального навчання й під час реальної професійної діяльності.

Здійснений у статті аналіз досвіду підготовки майбутніх фахівців у сфері економіки у вітчизняних вищих економічних навчальних закладах, зокрема у Міжнародному науково-технічному університеті імені Академіка Юрія Бугая (МНТУ), дав можливість автору обґрунтувати актуальність запровадження в освітньому процесі вищих економічних навчальних закладів бізнес-симуляцій. На думку автора статті, запровадження онлайн-програм в освітній процес вищих навчальних закладів України уможливлюють не лише створення високоавтоматизованого робочого середовища майбутнього фахівця-економіста, але й є перспективним з точки зору впровадження інноваційної моделі розвитку економічної освіти, адже надає реальні можливості студенту ще на етапі навчання у вищому економічному навчальному закладі отримати доступ до актуальної інноваційної інформації у будь-якій формі (текст, графіка, звук, відео зображення тощо). Доведено, що бізнес-симуляції як інноваційний метод навчання економістів у вищих економічних навчальних закладах створює ситуацію максимального наближення до реальних умов професійної діяльності, і водночас, середовище стимулятора змодельоване з урахуванням дії реальних ринкових законів (спадної віддачі, попиту і пропозиції, додаткової вартості, конкуренції, «переливу» капіталу тощо).

Біографія автора

Oktay Aliyev, Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University, Kyiv, Ukraine

Lecturer.

Academician Yuriy Bugay International Scientific and Technical University (Kyiv).

Research area: comparative higher economic education, vocational training of the economists-to-be; Training of the economists Azerbaijan.

Посилання

Bobrytska V.І. The unity of science, education and innovation as the principle of European education: historical and pedagogical analysis. V. І. Bobrytska. Education policy : philosophy, theory, practice [monograph]. Ed. V. P. Andrushchenko; Authors : V. P. Andrushchenko, B. I. Andrusishin, V. І. Bo¬brytska, R. M. Vernydub and others. Кyiv, Publishing House of NPU named after M. P. Dra¬gomanova, 2015. P. 229-243. (In Ukrainian).

Bobrytska V. І. The technology of Formation of Innovative Learning Environment at Higher Educational Establishments in Switzerland: Lessons for Ukraine. International Scientific Journal. – Uzhgorod. 2014. Series 2(9). P. 7-17. (In Ukrainian).

Bobrytska V.I. Innovation in the Educational policy of Ukraine in the development of academic mobility. V.I. Bobrytska . Innovations in education: Monograph 3/ ed.by L. Shlossman. Vienna : «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2014. Р.16-27 (180 p.)

Nozhovnik О. М. Formation of Self-educational Competency of the Specialists-to-be in International Economics in the Process of Learning Foreign Languages : Dis. Candidate. ped. Science: 13.00.04. Nozhovnik Oleg Myklaiovych. Кyiv, 2011. 340 p.

Nozhovnik, О. М. Problems of Formation of Self-educational Competency of Students-economists : Theory and Prospects. О. М. Nozhovnik. Pedagogical process: Theory and Practice [Coll. of scientific publications] Ed. 2.- Кyiv, «ЕКМО» Publishing, 2010. P. 144-153. (In Ukrainian).

Nzhovnik, О. M. Simulations as a Tool for Formation of Self-study Competency of Future Specialists in the Sphere of Foreign Economic Activity. Education in the Sphere of Humanaities and Social Sciences: Creativity and Innovation Processes: Materials of the Intern. scientific-practical. Conf., St. Petersburg, 9-10 April 2010. St. Petersburg: St. Petersburg IGО; ООО «Кnizhnyi Dom», 2010. P.10−17. (In Russian).

Encyclopedia of Education. Acad. of ped. Sciences of Ukraine; Chief Ed. V. H. Кrеmеn. Кyiv, Khrinkom Іntе, 2008. – 1040 p. (In Ukrainian).

Intellectual Technology Company: official website [Electronic resource]. Access: http://www.birc.ru/index.php/education-toojs-ru/business-simulation-ru (In Ukrainian).

Aliev О.К. Business Simulations as an Innovative Method of Training Economists at Universities in Azerbaijan . О. К. Аliev Materials of the XIIth International extramural scientific and practical conference «The development of science in the twenty-first century» 16 April 2016, Kharkov. Kharkov, Scientific Information Center «Znanie», 2016. 136 p. (P. 5-8). (In Russian).

Як цитувати

Aliyev, O. (2016). Бізнес-симуляції як складник інноваційної моделі розвитку сучасної економічної освіти. Вісник Національного авіаційного університету, 68(3), 111–116. https://doi.org/10.18372/2306-1472.68.10917

Номер

Розділ

Професійна освіта