Фактори формування та розвитку логістичного транспортно-експедиційного обслуговування
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10444Ключові слова:
вантажопотоки, виробництво, інформативність, ланцюги постачання, логістичний сервіс, розподіл, споживання, споживач, перевезення, транспортАнотація
Мета: Транспортно-експедиційне обслуговування є ключовою ланкою системи переміщення вантажів і передбачає розвиток численних сервісних послуг. Надання транспортними підприємствами нових додаткових та нетрадиційних послуг вантажовласникам дозволить розширити коло їхніх клієнтів, збільшити прибуток останніх від реалізації продукції, полегшити і прискорити впровадження нових транспортних технологій, підвищити стабільність та міцність зв’язків на ринку транспортних послуг. Методи: Сформульовані основні вимоги, яким має відповідати сучасне транспортно-експедиційне обслуговування. Управління транспортним обслуговуванням має базуватися на логістичній концепції та її методах, виходити з комплексної оптимізації ресурсів транспортних компаній та вантажовласників, а також інших учасників системи постачання. Оптимізація такого просторово-часового ланцюга, навіть за участю експедиторів-транспортних посередників, являє собою складне науково-практичне завдання. Результати: Запропоновані напрями розвитку додаткових і нетрадиційних послуг у транспортно-експедиційному обслуговуванні вантажопотоків, що надасть можливість забезпечити скорочення часу на транспортування та підвищити рівень сервісу. Обговорення: У загальній схемі постачання продукції до споживачів міститься значна кількість ланок – конкретних суб’єктів господарювання, кожний з яких, вирішуючи загальну транспортно-розподільчу задачу, має власну конкурентну стратегію. Тому важливим є аналіз не тільки становища господарюючих суб’єктів на ринку, й функцій і можливостей їх взаємодії у головних системних задачах транспортно-експедиційного обслуговування, якісного та ефективного просування вантажних потоків.Посилання
Telegin, A.I.. Transport forwarding. Novgorod, Publishing house ВГАТВ, 2010, 400 p. (in Russian).
Kucheruk, G. Y. Development of transport and logistic complex in Ukraine. NAU: The problems of system’s approach, 2014, Vol. 44. (In Ukrainian).
Bozhok, A. 2015. Global trends of development in logistics systems of forwarding service. Ukrainian railway, 2015, N 7-8 (25-26): 37-39. (In Ukrainian).
Brady, M. K. Some new thoughts on conceptualizing perceived service quality: a hierarchical approach / M. K. Brady, J. J. Cronin, // Journal of Marketing, 2001, Vol. 65, No. 3. – P. 34-49.
Chiou, S. The effect of management leadership style on marketing of information, single quality, and finial results: a cross-cultural / S. Chiou, T. Chang // – 2009. – Vol. 22, No. 2. – P. 95-107.
Cook, L. S. Exploring the linkages between quality system, service quality, and performance excellence: service providers' perspectives [Електронний ресурс] / Cook L.S,, R. Verma. – 2002. Available at www.asq.org/
Davis, P. S. The Influence of CEO gender on market orientation and performance in service small and medium-sited service businesses / P. S. Davis, E. Babakus, P. D. Englis Pett, T, // Journal of Small Business Management. – 2010. – Vol. 48, № 4. – P. 475-496.
Dennis, E.B. Blumenfeld. Analyzing trade of between transportation, inventory and production / E. B. Dennis // Transport. Res. Bvol. (USA). – 2001. – BN 19, № 5. – Р. 35-38.
Gounaris, S. P. Antecedents to perceived service quality: an exploratory study in the banking industry / S. P. Gounaris, V. Stathakopoulos, A. D. Athanassopoulos // The International Journal of Bank Marketing. – 2003. – Vol. 21, No. 4/5. – P. 168-190.
Kaynak, H. The relationship between total quality management practices and their effects on firm performance / H. Kaynak // Journal of Operations Management. – 2003. – Vol. 21, No. 4. Р. 405-435.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).