Фактори формування та розвитку логістичного транспортно-експедиційного обслуговування

Автор(и)

  • Galina Kucheruk State Economic and Technological University of Transport, Kyiv, Ukraine
  • Anastasiia Bozhok State Economic and Technological University of Transport, Kyiv, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10444

Ключові слова:

вантажопотоки, виробництво, інформативність, ланцюги постачання, логістичний сервіс, розподіл, споживання, споживач, перевезення, транспорт

Анотація

Мета: Транспортно-експедиційне обслуговування є ключовою ланкою системи переміщення вантажів і передбачає розвиток численних сервісних послуг. Надання транспортними підприємствами нових додаткових та нетрадиційних послуг вантажовласникам дозволить розширити коло їхніх клієнтів, збільшити прибуток останніх від реалізації продукції, полегшити і прискорити впровадження нових транспортних технологій, підвищити стабільність та міцність зв’язків на ринку транспортних послуг. Методи: Сформульовані основні вимоги, яким має відповідати сучасне транспортно-експедиційне обслуговування. Управління транспортним обслуговуванням має базуватися на логістичній концепції та її методах, виходити з комплексної оптимізації ресурсів транспортних компаній та вантажовласників, а також інших учасників системи постачання. Оптимізація такого просторово-часового ланцюга, навіть за участю експедиторів-транспортних посередників, являє собою складне науково-практичне завдання. Результати: Запропоновані напрями розвитку додаткових і нетрадиційних послуг у транспортно-експедиційному обслуговуванні вантажопотоків, що надасть можливість забезпечити скорочення часу на транспортування та підвищити рівень сервісу. Обговорення: У загальній схемі постачання продукції до споживачів міститься значна кількість ланок – конкретних суб’єктів господарювання, кожний з яких, вирішуючи загальну транспортно-розподільчу задачу, має власну конкурентну стратегію. Тому важливим є аналіз не тільки становища господарюючих суб’єктів на ринку, й функцій і можливостей їх взаємодії у головних системних задачах транспортно-експедиційного обслуговування, якісного та ефективного просування вантажних потоків.

Біографії авторів

Galina Kucheruk, State Economic and Technological University of Transport, Kyiv, Ukraine

Doctor of Economics. Professor.

Head of Chair “Logistics” of State Economy and Technology University of Transport, Kyiv, Ukraine.

Education: Gorkovskiy Institute of Engineers Water’s Transport, Gorkov, Russia (1989).

Research area: transport’s logistic, quality control, railway transport, supply chain.

Anastasiia Bozhok, State Economic and Technological University of Transport, Kyiv, Ukraine

Candidate of Economics. Associate Professor.

Department “Logistics” of  State Economy and Technology University of Transport, Kyiv, Ukraine.

Education: Donetsk Institute of Railway Transport Ukrainian’s State Academy of Railway Transport, Donetsk, Ukraine (2008).

Research area: logistics service, supply chain, costs, economics of railway transport.

Посилання

Telegin, A.I.. Transport forwarding. Novgorod, Publishing house ВГАТВ, 2010, 400 p. (in Russian).

Kucheruk, G. Y. Development of transport and logistic complex in Ukraine. NAU: The problems of system’s approach, 2014, Vol. 44. (In Ukrainian).

Bozhok, A. 2015. Global trends of development in logistics systems of forwarding service. Ukrainian railway, 2015, N 7-8 (25-26): 37-39. (In Ukrainian).

Brady, M. K. Some new thoughts on conceptualizing perceived service quality: a hierarchical approach / M. K. Brady, J. J. Cronin, // Journal of Marketing, 2001, Vol. 65, No. 3. – P. 34-49.

Chiou, S. The effect of management leadership style on marketing of information, single quality, and finial results: a cross-cultural / S. Chiou, T. Chang // – 2009. – Vol. 22, No. 2. – P. 95-107.

Cook, L. S. Exploring the linkages between quality system, service quality, and performance excellence: service providers' perspectives [Електронний ресурс] / Cook L.S,, R. Verma. – 2002. Available at www.asq.org/

Davis, P. S. The Influence of CEO gender on market orientation and performance in service small and medium-sited service businesses / P. S. Davis, E. Babakus, P. D. Englis Pett, T, // Journal of Small Business Management. – 2010. – Vol. 48, № 4. – P. 475-496.

Dennis, E.B. Blumenfeld. Analyzing trade of between transportation, inventory and production / E. B. Dennis // Transport. Res. Bvol. (USA). – 2001. – BN 19, № 5. – Р. 35-38.

Gounaris, S. P. Antecedents to perceived service quality: an exploratory study in the banking industry / S. P. Gounaris, V. Stathakopoulos, A. D. Athanassopoulos // The International Journal of Bank Marketing. – 2003. – Vol. 21, No. 4/5. – P. 168-190.

Kaynak, H. The relationship between total quality management practices and their effects on firm performance / H. Kaynak // Journal of Operations Management. – 2003. – Vol. 21, No. 4. Р. 405-435.

Опубліковано

21.06.2016

Як цитувати

Kucheruk, G., & Bozhok, A. (2016). Фактори формування та розвитку логістичного транспортно-експедиційного обслуговування. Вісник Національного авіаційного університету, 67(2), 121–125. https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10444

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку