Перспективи розвитку малобюджетної авіації в Україні

Автор(и)

  • Nataliia Kasianova National Aviation University, Kyiv, Ukraine
  • Kateryna Suvorova National Aviation University, Kyiv, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10443

Ключові слова:

авіакомпанія, авіаперевезення, малобюджетна авіація, прибуток, цінова політика

Анотація

Мета: Мета статті – довести, що розвиток бюджетної авіації на ринку внутрішніх авіаперевезень України дозволить не тільки збільшити використання літаків кінцевим споживачем, а й максимізувати прибуток вітчизняних авіакомпаній. Методи: Було використано методи економічного аналізу для оцінки витрат на авіаперевезення. Обґрунтовано необхідність використання коефіцієнта завантаження пасажирських місць, розраховано показники ефективності роботи авіакомпанії. На основі порівняльного аналізу показано переваги повітряного транспорту в порівнянні з залізничними перевезеннями. Результати: Розглянуто взаємозв'язок між обсягом авіаперевезень і доходами потенційних клієнтів, доведено доцільність зниження цін на авіаквитки до рівня залізничних тарифів. Обґрунтовано концепцію низької вартості авіаперевезень, визначено фактори здешевлення авіаперельотів. Максимізація прибутку авіакомпанії повинна бути досягнута за рахунок доступної ціни, що дозволить збільшити пасажиропотік. Обговорення: В Україні існує гостра потреба в нових рішеннях, які могли б допомогти авіакомпаніям успішно вести свій бізнес і задовольняти потреби пасажирів на внутрішніх повітряних лініях. Не викликає сумніву той факт, що за часів економічної кризи, інфляція істотно впливає на реальні доходи споживачів, а це дослідження дозволяє обгрунтувати доцільність створення малобюджетной вітчизняної авіації та її використання на внутрішніх лініях в умовах економічної кризи.

Біографії авторів

Nataliia Kasianova, National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Doctor of Economics. Professor.

Professor, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.

Education: Donetsk State University, Donetsk, Ukraine (1992).

Research area: enterprise management development

Kateryna Suvorova, National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Student, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.

Research area: economy aviation companies

Посилання

Antoschyshyna, N. Sustainability of business models of airlines in crisis. – Problems efficiency infrastructure, 2013, № 37, P. 3-16. (In Ukrainian).

Kozlyuk, J. Air transport: current problems and prospects. / Bulletin of the National Transport University, 2012, № 17, P 289-294. (In Ukrainian).

Semeryahina, М., Poljanskaya, N. Model airline operates autsortsynh business process // Problems efficiency infrastructure Collected Works. – Is. 22. – Kyiv: NAU, 2009, P. 140–147 (In Ukrainian).

Results of the aviation industry of Ukraine for 2014. – Access: http://avia.gov.ua/uploads/ documents/ 9458.pdf

Statistical Yearbook of Ukraine, 2014, Kyiv: Consultant. 586 p. (in Ukraine)

Antoschyshyna N.I. Problems and prospects of low-budget airlines in Ukraine. – Kyiv: NAU, 2009, P. 66-73. (In Ukrainian).

Low cost airlines and their features. – Access: http://travelwithme.in.ua/ru/interesnye-fakty/ byudzhetnye-aviakompanii-i-ix-osobennosti.html

Morrell, P. Can long-haul low-cost airlines be successful? Research in Transportation Economics, Volume 24, Issue 1, The Economics of Low Cost Airlines, 2008, P. 61-67

Smyth, M., Pearce, B. Airline Cost Performance // Iata economics briefing. – № 5. – 2006. – Access: https://www.iata.org/whatwedo/ Documents/economics/airline_cost_performance.pdf

Campisi, D., Costa, R., Mancuso, P. The Effects of Low Cost Airlines Growth in Italy. – Modern Economy, 2010, 1, 59-67. – Access: http: //file.scirp.org/pdf/ME20100200008_99239537.pdf

Опубліковано

21.06.2016

Як цитувати

Kasianova, N., & Suvorova, K. (2016). Перспективи розвитку малобюджетної авіації в Україні. Вісник Національного авіаційного університету, 67(2), 114–120. https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10443

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку