Перспективи розвитку малобюджетної авіації в Україні
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.67.10443Ключові слова:
авіакомпанія, авіаперевезення, малобюджетна авіація, прибуток, цінова політикаАнотація
Мета: Мета статті – довести, що розвиток бюджетної авіації на ринку внутрішніх авіаперевезень України дозволить не тільки збільшити використання літаків кінцевим споживачем, а й максимізувати прибуток вітчизняних авіакомпаній. Методи: Було використано методи економічного аналізу для оцінки витрат на авіаперевезення. Обґрунтовано необхідність використання коефіцієнта завантаження пасажирських місць, розраховано показники ефективності роботи авіакомпанії. На основі порівняльного аналізу показано переваги повітряного транспорту в порівнянні з залізничними перевезеннями. Результати: Розглянуто взаємозв'язок між обсягом авіаперевезень і доходами потенційних клієнтів, доведено доцільність зниження цін на авіаквитки до рівня залізничних тарифів. Обґрунтовано концепцію низької вартості авіаперевезень, визначено фактори здешевлення авіаперельотів. Максимізація прибутку авіакомпанії повинна бути досягнута за рахунок доступної ціни, що дозволить збільшити пасажиропотік. Обговорення: В Україні існує гостра потреба в нових рішеннях, які могли б допомогти авіакомпаніям успішно вести свій бізнес і задовольняти потреби пасажирів на внутрішніх повітряних лініях. Не викликає сумніву той факт, що за часів економічної кризи, інфляція істотно впливає на реальні доходи споживачів, а це дослідження дозволяє обгрунтувати доцільність створення малобюджетной вітчизняної авіації та її використання на внутрішніх лініях в умовах економічної кризи.
Посилання
Antoschyshyna, N. Sustainability of business models of airlines in crisis. – Problems efficiency infrastructure, 2013, № 37, P. 3-16. (In Ukrainian).
Kozlyuk, J. Air transport: current problems and prospects. / Bulletin of the National Transport University, 2012, № 17, P 289-294. (In Ukrainian).
Semeryahina, М., Poljanskaya, N. Model airline operates autsortsynh business process // Problems efficiency infrastructure Collected Works. – Is. 22. – Kyiv: NAU, 2009, P. 140–147 (In Ukrainian).
Results of the aviation industry of Ukraine for 2014. – Access: http://avia.gov.ua/uploads/ documents/ 9458.pdf
Statistical Yearbook of Ukraine, 2014, Kyiv: Consultant. 586 p. (in Ukraine)
Antoschyshyna N.I. Problems and prospects of low-budget airlines in Ukraine. – Kyiv: NAU, 2009, P. 66-73. (In Ukrainian).
Low cost airlines and their features. – Access: http://travelwithme.in.ua/ru/interesnye-fakty/ byudzhetnye-aviakompanii-i-ix-osobennosti.html
Morrell, P. Can long-haul low-cost airlines be successful? Research in Transportation Economics, Volume 24, Issue 1, The Economics of Low Cost Airlines, 2008, P. 61-67
Smyth, M., Pearce, B. Airline Cost Performance // Iata economics briefing. – № 5. – 2006. – Access: https://www.iata.org/whatwedo/ Documents/economics/airline_cost_performance.pdf
Campisi, D., Costa, R., Mancuso, P. The Effects of Low Cost Airlines Growth in Italy. – Modern Economy, 2010, 1, 59-67. – Access: http: //file.scirp.org/pdf/ME20100200008_99239537.pdf
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).