СТАТИСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ОЦІНКА РИЗИКУ ЗІТКНЕНЬ ЛІТАКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРЕЛЯЦІЙНОЇ ТЕОРІЇ

Автор(и)

  • В.М. Васильєв Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.21.1031

Анотація

 Запропоновано метод статистичного моделювання й оцінки ймовірності зіткнень літаків, який може скласти методологічну основу для оцінки безпеки повітряного руху та застосовуватися для вирішення задачі виявлення потенційно конфліктних ситуацій у процесі управління повітряним рухом. Для математичного опису прогнозованого руху літаків і оцінки ймовірності зіткнень використано кореляційні функції, що характеризують процес відхилення від заданої траєкторії польоту. Розглянуто процедуру оцінки ризику зіткнень літаків.

Біографія автора

В.М. Васильєв, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

канд. техн. наук

Посилання

Bakker G.J., Kremer H.J., Blom H.A.P. Proba-bilistic Approaches Toward Conflict Prediction //Air Transportation Systems Engineering, AIAA. – 2001. – P. 677–694.

Paielli R.A., Erzberger H. Conflict Probability Estimation for Free Flight // Journal of Guidance, Control and Dynamics. – 1997. – Vol. 20, № 3. – Р. 588–596.

Васильєв В.М. Методи прогнозування і оцінки ймовірності конфліктів при польоті літаків на маршрутах //Вісн. НАУ. – 2004. – №2. – С. 24–29.

Унгурян С.Г., Маркович Е.Д., Волевач А.И. Анализ и моделирование систем управления воздушным движением.– М.: Транспорт, 1980. – 205 с.

Downloads

Як цитувати

Васильєв, В. (2004). СТАТИСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ОЦІНКА РИЗИКУ ЗІТКНЕНЬ ЛІТАКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОРЕЛЯЦІЙНОЇ ТЕОРІЇ. Вісник Національного авіаційного університету, 21(3), 70–73. https://doi.org/10.18372/2306-1472.21.1031

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування