МЕТОД ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ТЕМПЕРАТУРНИХ РЕЖИМІВ КАБІНИ ПОВІТРЯНОГО СУДНА

Автор(и)

  • О.І. Хлистун Аерокосмічний інститут НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.20.1014

Анотація

 Розглянуто застосування методу параметрічної ідентифікації для визначення теплофізичних характеристик кабіни повітряного судна. У комп’ютерній реалізації методу отримано стійку ітераційну процедуру.

Біографія автора

О.І. Хлистун, Аерокосмічний інститут НАУ

канд. техн. наук

(1955) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації. Кандидат технiчних наук, доцент. Докторант кафедри гідрогазових систем Аерокосмічного інституту Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – математичне моделювання і регулювання робочих процесів пневматичних систем.

Посилання

Быков Л.Т., Ивлентиев В.С., Кузнецов В.И. Высотное оборудование пассажирских самоле-тов. – М.: Машиностроение, 1972. – 331 с.

Алифанов О.М. Идентификация процессов теплообмена летательных аппаратов. – М.: Машиностроение, 1979. – 216 с.

Симбирский Д.Ф. Температурная диагнос-тика двигателей. – К.: Техніка, 1979. – 208 с.

Круковский П.Г. Обратные задачи тепломас-сопереноса. – К.: НАН Украины, ИТТФ, 1998. – 224 с.

Алифанов О.М.. Обратные задачи теплообмена. – М.: Машиностроение, 1988. – 280 с.

Гилл Ф., Мюррей У., Райт М. Практическая оптимизация. – М.: Мир, 1985. – 509 с.

Демиденко Е.З. Оптимизация и регрессия. – М.: Наука, 1989. – 294 с.

Алифанов О.М.. Артюхин Е.А., Румянцев С.В. Экстремальные методы решения некорректных задач. – М.: Наука, 1988. – 288 с.

Фаддеев Д.К, Фаддеева В.Н. Вычислительные методы линейной алгебры. – СПб.: Лань, 2002. – 736 с.

Математическое обеспечение ЕС ЭВМ. Пакет научных программ. – Минск, АН БССР, 1973. Вып. 2. – 272 с.

Бартеньев О.В. Современный Фортран. – М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2000. – 448 с.

Бартеньев О.В. Фортран для профессиона-лов. Математическая библиотека IMSL. Ч. 1. – М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2000. – 448 с.

Downloads

Як цитувати

Хлистун, О. (2004). МЕТОД ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ТЕМПЕРАТУРНИХ РЕЖИМІВ КАБІНИ ПОВІТРЯНОГО СУДНА. Вісник Національного авіаційного університету, 20(2), 72–76. https://doi.org/10.18372/2306-1472.20.1014

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології