Determination of allowable time for decision making in Collision Avoidance Systems in Free Flight Environment

Authors

  • В.П. Харченко Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
  • О.Г. Кукуш Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ
  • В.М. Васильєв Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.957

Abstract

 A method of a sequential time evaluation of choice of variant and decision making to avoid predicted dangerous approach of the aircraft at implementation of Free Flight concept in air traffic management is presented. Expressions for an evaluation of boundary instants by using the spline method are derived. Interval estimation is given by calculation of a confidence time interval.

Author Biographies

В.П. Харченко, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

д-р техн. наук

(1943) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації (1967). Доктор технічних наук, професор. Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України. Проректор з наукової роботи Національного авіаційного університету. Директор Науково-дослідного інституту авіації Національного авіаційного університету. Завідувач кафедри аеронавігаційних систем Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – теорія ситуаційного аналізу та керування в соціотехнічних системах.

О.Г. Кукуш, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

д-р фіз.-мат. наук

 (1957) закінчив Київський державний університет імені Т.Г. Шевченка (1979). Доктор фізико-математичних наук, професор кафедри математичного аналізу Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка. Напрям наукової діяльності – математична статистика, прикладна статистика, фінансова математика.

В.М. Васильєв, Інститут інформаційно-діагностичних систем НАУ

канд. техн. наук

(1948) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації (1972). Кандидат технічних наук, доцент. Професор кафедри аеронавігаційних систем Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – теорія систем, ідентифікації, прогнозування, прийняття рішень і комп’ютерне моделювання для вирішення задач навігації, організації і управління повітряним рухом.

References

RTCA; Report of the RTCA Board of Directors Select Committee on Free Flight, Jan. 18, 1995: RTCA Washington DC.

Завьялов Ю.С., Квасов Б.И., Мирошниченко В.П. Методы сплайн-функций. – М.: Наука. – 1980. – 350 с.

Харченко В.П., Кукуш О.Г., Бабак Є.А., Зак¬о-ра С.А. Класифікація конфліктних ситуацій між літальними апаратами та вибір зон безпе-ки.// Вісн. НАУ. – 2002. – №3.– С. 79–88.

How to Cite

Харченко, В., Кукуш, О., & Васильєв, В. (2004). Determination of allowable time for decision making in Collision Avoidance Systems in Free Flight Environment. Proceedings of National Aviation University, 19(1), 29–33. https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.957

Issue

Section

AEROSPACE SYSTEMS FOR MONITORING AND CONTROL