Обчислення пріоритетів запитів на Helpdesk авіакомпанії
Ключові слова:
Авіакомпанія, Helpdesk, запит на ІТ обслуговування, каталог сер-вісів, пріоритет, множина, відношенняАнотація
Мета – аналіз типів об’єктів, що впливають на обчислення пріоритетів запитів на ІТ обслуговування співробітників різних підрозділів авіакомпанії, виявлення факто-рів, що мають бути враховані. Ідентифіковано типи об’єктів, що впливають на пріоритети запитів. Запропоновано використання простої функції обрахування пріоритетів запитів на основі аналізу таких складових, як підрозділ користувача, його посада, локація виникнення проблеми, сервіс, надання якого має бути відновлено, робота, що вирішить проблему та план виконання цієї роботи. Результат отримується шляхом послідовного перетворення відношень на множинах підрозділів, посад, локацій, сервісів, робіт та планів їх виконання.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
28.03.2025
Номер
Розділ
Культура безпеки авіації: управління факторами загроз і ризиків