Використання мультимедійних елементів у військовій агітації

Автор(и)

  • Oleksandr Muzyka Національний авіаційний університет
  • Олександр Бобарчук Національний авіаційний університет

Ключові слова:

мультимедійні елементи, військова агітація, Україна, цифрові технології, інтерактивний контент, ігрові платформи, громадська думка, моральний дух, мобілізація, пропаганда, технологічні досягнення, листівки, QR-коди, проект UNITED24, Minesalt, Соледар, відео в реальному часі, FPV дрони, соціальний стрес, бойове відео, сучасна війна, соціальні медіа, публічна мобілізація, національна безпека

Анотація

Use of multimedia elementsЦе дослідження вивчає критичну роль мультимедійних елементів у сучасній військовій агітації, особливо під час війни в Україні. Воно аналізує використання цифрових технологій, інтерактивного контенту та ігрових платформ у формуванні громадської думки, підвищенні морального духу та мобілізації населення. Результати підкреслюють зростаюче значення мультимедіа для досягнення військових цілей.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025