Еволюція журналістики та рекламних комунікацій в умовах розвитку цифрових технологій

Автор(и)

  • Софія Марковець Національний авіаційний університет
  • Вячесляв Васильченко Національний авіаційний університет

Ключові слова:

Диджиталізація, громадська журналістика, журналістика, рекламні комунікації

Анотація

Проаналізовано вплив цифрових технологій на трансформацію журналістики та рекламних комунікацій. Охарактеризовано основні виклики для журналістів та рекламників, такі як поширення дезінформації, етичні проблеми та необхідність адаптації до нових вимог цифрового середовища. Показано як диджиталізація змінила підходи до взаємодії з аудиторією та поставила нові вимоги для журналістів і рекламників

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу