Специфіка фотоілюстрування у сучасних українських медіа

Автор(и)

  • Аліна Лавник Національний авіаційний університет
  • Євдокія Кравченко Національний авіаційний університет

Ключові слова:

візуалізація, інформаційний продукт, контент, медіа, фотографія, фотожурналістика

Анотація

Фотоілюстрування як візуальна форма сприйняття інформації під час комунікаційного процесу формує кінцевий продукт журналістської діяльності. Традиції фотоілюстації еволюціонують з розвитком цифрових технологій і зміною медійного ландшафту до інтерактивних і AI-генерованих зображень, змінюючи й збагачуючи медійний контент та привертаючи увагу аудиторії.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу