Телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента США як ключовий елемент передвиборчої агітації та унікальний інформаційний продукт

Автор(и)

  • Олександра Решмеділова Національний авіаційний університет

Ключові слова:

телевізійні дебати, електоральні технології, громадська думка, вибори, політичний імідж, дебати, політичні дебати, президентські дебати

Анотація

У статті розглянуто дебати між кандидатами на посаду президента США як форму телевізійної агітації та виборчих технологій, а також специфічний різновид медійного продукту. Проаналізовано їх вплив на формування громадської думки та електоральної поведінки американського виборця. 

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу