Трансформація журналістики та реклами під впливом нових технологій: Міжнародний досвід у контексті сучасних тенденцій інформаційного світу
Ключові слова:
Новітні технології, трансформація журналістики, досвід впровадження діджиталізації, інформаційний простір, персоналізація контенту, інтерактивні рекламні кампаніїАнотація
У звіті проаналізовано вплив новітніх технологій на трансформацію журналістики та реклами, розглянуто міжнародний досвід впровадження діджиталізації, штучного інтелекту, програмної реклами та маркетингу впливу. У ньому також описані сучасні тенденції, що змінюють інформаційний простір, такі як персоналізація контенту та інтерактивні рекламні кампанії.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
28.03.2025
Номер
Розділ
Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу