Трансформація журналістики та реклами під впливом нових технологій: Міжнародний досвід у контексті сучасних тенденцій інформаційного світу

Автор(и)

  • Микола Лосінський Національний авіаційний університет

Ключові слова:

Новітні технології, трансформація журналістики, досвід впровадження діджиталізації, інформаційний простір, персоналізація контенту, інтерактивні рекламні кампанії

Анотація

У звіті проаналізовано вплив новітніх технологій на трансформацію журналістики та реклами, розглянуто міжнародний досвід впровадження діджиталізації, штучного інтелекту, програмної реклами та маркетингу впливу. У ньому також описані сучасні тенденції, що змінюють інформаційний простір, такі як персоналізація контенту та інтерактивні рекламні кампанії.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу