Впровадження систем штучного інтелекту в трансформацію журналістики та реклами: міжнародний досвід та сучасні тенденції інформаційного світу

Автор(и)

  • Віктор Пасічник Національний авіаційний університет

Ключові слова:

Трансформація журналістики та реклами, штучний інтелект, автоматизація новин, тенденції міжнародного досвіду, персоналізація контенту

Анотація

У доповіді проаналізовано вплив штучного інтелекту на трансформацію журналістики та реклами, розглянуто сучасні тенденції міжнародного досвіду, автоматизації новин, таргетованої реклами та персоналізації контенту. Висвітлено перспективи розвитку технологій штучного інтелекту для забезпечення ефективності медіа та рекламних кампаній.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу