Формування алгоритмів розрахунку нестійких режимів авіаційного газотурбінного двигуна
Ключові слова:
авіаційний двигун, нестабільні режими, динамічні фактори, керуючі програмиАнотація
Представлено підхід до формування алгоритмів розрахунку нестійких режимів авіаційного газотурбінного двигуна. Показано, що метод Ейлера, який використовується при інтегруванні (або інший, наприклад, метод Рунге-Кутта четвертого порядку), у поєднанні з чисельним методом мінімізації функціоналу, що використовується розв’язувачем розриву (наприклад, метод Ньютона) є ефективний для вирішення ряду опорних завдань проекту і в той же час дозволяє зробити процес додавання динамічного факторного обліку в модель SE простим і зрозумілим.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
28.03.2025
Номер
Розділ
Автоматизація та енергозбереження на авіаційному транспорті