Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах
DOI:
https://doi.org/10.18372/2410-7840.15.4855Ключові слова:
загроза, протидія загрозам, онлайн-спільнота, маркетингові комунікації, ефективність комунікацій, модель розподілу ресурсівАнотація
У роботі досліджено засоби моніторингу та аналізу інформаційного наповнення онлайн-спільнот, які дають змогу виявити у цьому середовищі спроби інформаційних атак на підприємство з боку його конкурентів чи зловмисників. Запропоновано способи організації в онлайн-спільнотах ефективної протидії загрозам маркетинговій позиції та іміджу підприємства. Сформульовано вимоги до поведінки маркетологів в онлайн-спільнотах, дотримання яких зменшу є ризики компрометації підприємства через некваліфіковані дії персоналу та підвищує ефективність поширення маркетингової інформації стосовно діяльності підприємства та використання можливостей онлайн-спільнот для взаємодії зі споживачами продукції. Побудовано математичну модель для оптимального розподілу представників підприємства між сайтами тематичних онлайн-спільнот, яка враховує комунікаційну ефективність дій маркетологів та важливість онлайн-спільнот для вирішення маркетингових завдань.
Посилання
Дудихин В.В. Конкурентная разведка в Интернет / В. В. Дудихин, О. В. Дудихина. — М.: ACT, НТ Пресс, 2004. - 240 с.
Ромачев Н.Р. Конкурентная разведка / Н. Р. Ромачев, И. Ю. Нежданов. - М.: Ось-89, 2007. - 272 с.
Шейнов В.П. Скрытое управление человеком / В .П. Шейнов. - М.: ООО «Издательство ACT», 2007.-816 с.
Ющук Е. Конкурентная разведка. Маркетинг рисков и возможностей / Е. Ющук. — М.: Вер-шина, 2006. - 240 с.
Dudikhin У. V. Konkurientnaia razvedka v Internete [Competitive intelligence in the Internet]. AST, NT Press, 2004. 240 p.
Romachev N. R. Konkurientnaia razvedka [Competitive intelligence]. Os'-89, 2007. 272 p.
Sheinov V. P. Skrytoie upravlieniie chieloviekom [Hidden management of person]. AST, 2007. 816 p.
Yushchuk E. Konkurientnaia razvedka. Marketing riskov і vozmozhnostey [Competitive intelligence. Marketing of risks and opportunities]. Vershyna, 2006. 240 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).