Питання побудови системи економічної безпеки на транспорті
DOI:
https://doi.org/10.18372/2410-7840.5.4229Анотація
В роботі розглянуто основні питання побудови системи економічної безпеки на транспорті, визначена структура формування критеріїв економічної безпеки транспорту і механізма її реалізації (на прикладі повітряного транспорту).Посилання
Панченко В.Н. Механізм відтворення та підвищення віддачі основного капіталу авіапідприємств.-К.: Фенікс, 2002.-364с.
Лукінов І. Інвестиційна активність в економічному оновленні та зростанні // Економіка України, 1999.-№8 -С.4-8.
Перепелюк A.B. Эффективное управление транспортом в условиях рынка.-М.: Транспорт, 1997,- 186 с.
Экономика переходного периода. Уч. пособие / Под. Ред.В.В. Радаева,
A.B. Бузгалина.- М.: Изд-во МГУ, 1996,- 410 с.
Програма "Україна-2010" (стратегія політичного, соціального та економічного розвитку) // Економіст.- 1998.-№12. - С.5-21.
Кулаев Ю.Ф. Экономическая оценка технических решений и инвестиционных проэктов на воздушном транспорте.-К.:КМУГА, 1999.-20 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2003-09-26
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).