Захист інформаційного образу ВНЗ від цілеспрямованих дій у соціальних середовищах Інтернету

Автор(и)

  • Андрій Миколайович Пелещишин Національний університет ”Львівська політехніка”
  • Роман Орестович Корж Національний університет ”Львівська політехніка”
  • Уляна Борисівна Ярка Національний університет ”Львівська політехніка”

DOI:

https://doi.org/10.18372/2410-7840.14.3372

Ключові слова:

комунікація, інформаційний образ, захист, інформаційна агресія, інтернет

Анотація

У даній статті розглядається питання про значущість ролі ВНЗ (Вищих навчальних закладів), як центру суспільної комунікації для молоді. Запропоновано методи підвищення ролі інформаційної діяльності ВНЗ. У зв'язку з цим досліджено питання захисту інформаційного образу ВНЗ. Розроблено схему та визначено пріоритети  протидії інформаційній агресії.

Біографії авторів

Андрій Миколайович Пелещишин, Національний університет ”Львівська політехніка”

д.т.н., доцент, завідувач кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності НУ ”Львівська політехніка”

Роман Орестович Корж, Національний університет ”Львівська політехніка”

к.т.н., доцент кафедри електронних засобів інформаційно-комп’ютерних технологій, начальник НМУ НУ ”Львівська політехніка”

Уляна Борисівна Ярка, Національний університет ”Львівська політехніка”

к. ф.-м. н., доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності НУ ”Львівська політехніка”

Посилання

Bacon J. The Art of Community: Building the New Age of Participation (Theory in Practice) / J. Bacon. - O'Reilly Media, 2009.- 400 p.

Barab S. A. Designing for Virtual Communities in the Service of Learning (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) / S. A. Barab, R. Kling, J. H. Gray. – Cambridge University Press, 2004. - 478 p.

Buss A. Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web / A. Buss, N Strauss. - New Riders Press, 2009. - 288p.

Peleshchyshyn A. Advanced Search Query for Identifying Web-Forum Threads Relevant to Given Subject Area / A. Peleshchyshyn, R. Korzh, O. Tymovchak-Maksymets // Proceedings of the XIth international Conference "Modern Problems of Radio Engineering, Telecommunications and Computer Science" (TCSET'2012). - Lviv. - 2012. - p. 229.

Варлыгина З. В. Социальные сети как инструмент маркетинга / З. В.Варлыгина. // Интернет-маркетинг. - 2008. - No. 3.

Савина А.А <<Поймать лояльность>> в социальную сеть / А. А. Савина. // Маркетинговые коммуникации. - 2009. - No. 5.

Тимовчак-Максимець О.Ю. Розроблення формалізованих запитів для виявлення веб-форумів та дискусій // О. Ю. Тимовчак-Максимець, А.М. Пелещишин // Вісник Національного авіаційного університету : [Науковий

журнал]. - Київ, 2012. - No. 1 (50) 2012. - с. 106-111.

Arquilla J. and Ronfeldt D. (2007) Networks and Netwars: The Future of Terror, Crime, and Militancy. Santa Monica, Calif.: RAND.

Опубліковано

2012-09-15

Номер

Розділ

Статті