Захист інформаційного образу ВНЗ від цілеспрямованих дій у соціальних середовищах Інтернету
DOI:
https://doi.org/10.18372/2410-7840.14.3372Ключові слова:
комунікація, інформаційний образ, захист, інформаційна агресія, інтернетАнотація
У даній статті розглядається питання про значущість ролі ВНЗ (Вищих навчальних закладів), як центру суспільної комунікації для молоді. Запропоновано методи підвищення ролі інформаційної діяльності ВНЗ. У зв'язку з цим досліджено питання захисту інформаційного образу ВНЗ. Розроблено схему та визначено пріоритети протидії інформаційній агресії.
Посилання
Bacon J. The Art of Community: Building the New Age of Participation (Theory in Practice) / J. Bacon. - O'Reilly Media, 2009.- 400 p.
Barab S. A. Designing for Virtual Communities in the Service of Learning (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) / S. A. Barab, R. Kling, J. H. Gray. – Cambridge University Press, 2004. - 478 p.
Buss A. Online Communities Handbook: Building your business and brand on the Web / A. Buss, N Strauss. - New Riders Press, 2009. - 288p.
Peleshchyshyn A. Advanced Search Query for Identifying Web-Forum Threads Relevant to Given Subject Area / A. Peleshchyshyn, R. Korzh, O. Tymovchak-Maksymets // Proceedings of the XIth international Conference "Modern Problems of Radio Engineering, Telecommunications and Computer Science" (TCSET'2012). - Lviv. - 2012. - p. 229.
Варлыгина З. В. Социальные сети как инструмент маркетинга / З. В.Варлыгина. // Интернет-маркетинг. - 2008. - No. 3.
Савина А.А <<Поймать лояльность>> в социальную сеть / А. А. Савина. // Маркетинговые коммуникации. - 2009. - No. 5.
Тимовчак-Максимець О.Ю. Розроблення формалізованих запитів для виявлення веб-форумів та дискусій // О. Ю. Тимовчак-Максимець, А.М. Пелещишин // Вісник Національного авіаційного університету : [Науковий
журнал]. - Київ, 2012. - No. 1 (50) 2012. - с. 106-111.
Arquilla J. and Ronfeldt D. (2007) Networks and Netwars: The Future of Terror, Crime, and Militancy. Santa Monica, Calif.: RAND.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).