ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2410-7840.25.17595Ключові слова:
компетентнісне навчання, аналіз навчального процесу, система управління навчанням, моделювання процесу, візуалізація данихАнотація
Ця стаття вирішує актуальну проблему покращення відстеження процесу здобуття компетенцій студентами за допомогою аналізу даних системи управління навчанням та візуалізації результатів навчального процесу. Об'єктом дослідження є відстеження процесу здобуття компетенцій студентами. Предметом дослідження є програмні компоненти для реалізації компетентнісного підходу в системі управління навчанням. Метою дослідження є покращення відстеження процесу здобуття компетенцій студентами шляхом аналізу даних системи управління навчанням (LMS) та візуалізації результатів навчального процесу. Таким чином, для досягнення цієї мети ми проаналізували технології обробки навчальних даних з LMS, вивчили особливості моделювання навчального процесу на основі сіток Петрі та BPMN (модель бізнес-процесу та нотація), визначили структуру даних і запропонували алгоритм побудови моделі та візуалізації даних навчального процесу. Розроблені програмні компоненти дозволяють обробляти дані навчального процесу з LMS, будувати моделі та візуалізації даних навчального процесу, зберігати результати в даних складах, зображати модель навчального процесу та візуалізувати дані навчального процесу для подальшої аналітичної обробки.
Посилання
Process Mining in Education: Use cases, Pros & Cons in 2023. Research.aimultiple.com. URL: https://research.aimultiple.com/process-mining-education/ (accessed: 26.02.2023).
Kalenkova, A. A., van der Aalst, W. M., Lomazova, I. A., & Rubin, V. A. (2016, October). Process mining using BPMN: relating event logs and process models. In Proceedings of the ACM/IEEE 19th International Conference on Model Driven Engineering Languages and Systems (pp. 123-123).
Balogh, Z., & Turčáni, M. (2011). Possibilities of modelling web-based education using IF-THEN rules and fuzzy petri nets in LMS. In Informatics Engineering and Information Science: International Conference, ICIEIS 2011, Kuala Lumpur, Malaysia, November 12-14, 2011. Proceedings, Part I (pp. 93-106). Springer Berlin Heidelberg.
Online LMS-MOOC data from real company. Kaggle.com. URL: https: // www. kaggle.com/datasets / imagnisalis / company-lms (accessed: 12. 03.2023).
Multiset Approach to Algebraic Structures. Igi-global.com. URL: https: // www. igi-global.com/ chapter/multiset-approach-to-algebraic-structures /247648 (accessed: 15.03.2023).
PlantUML. Plantuml.com. URL: https:// plan-tuml. com/ (accessed: 28.03.2023).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).