ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ

Автор(и)

  • Копп Андрій Михайлович навчально-науковий інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій НТУ "ХПІ" https://orcid.org/0000-0002-3189-5623
  • Паращич Микита Ігорович навчально-науковий інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій НТУ "ХПІ" https://orcid.org/0009-0000-8474-3087
  • Звєрцев Герман Олександрович Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” https://orcid.org/0000-0003-1789-9174
  • Моталигін Євген Євгенович Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” https://orcid.org/0000-0002-8000-3628
  • Стрельнікова Анна Юріївна Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” https://orcid.org/0000-0001-7964-7330

DOI:

https://doi.org/10.18372/2410-7840.25.17595

Ключові слова:

компетентнісне навчання, аналіз навчального процесу, система управління навчанням, моделювання процесу, візуалізація даних

Анотація

Ця стаття вирішує актуальну проблему покращення відстеження процесу здобуття компетенцій студентами за допомогою аналізу даних системи управління навчанням та візуалізації результатів навчального процесу. Об'єктом дослідження є відстеження процесу здобуття компетенцій студентами. Предметом дослідження є програмні компоненти для реалізації компетентнісного підходу в системі управління навчанням. Метою дослідження є покращення відстеження процесу здобуття компетенцій студентами шляхом аналізу даних системи управління навчанням (LMS) та візуалізації результатів навчального процесу. Таким чином, для досягнення цієї мети ми проаналізували технології обробки навчальних даних з LMS, вивчили особливості моделювання навчального процесу на основі сіток Петрі та BPMN (модель бізнес-процесу та нотація), визначили структуру даних і запропонували алгоритм побудови моделі та візуалізації даних навчального процесу. Розроблені програмні компоненти дозволяють обробляти дані навчального процесу з LMS, будувати моделі та візуалізації даних навчального процесу, зберігати результати в даних складах, зображати модель навчального процесу та візуалізувати дані навчального процесу для подальшої аналітичної обробки.

Посилання

Process Mining in Education: Use cases, Pros & Cons in 2023. Research.aimultiple.com. URL: https://research.aimultiple.com/process-mining-education/ (accessed: 26.02.2023).

Kalenkova, A. A., van der Aalst, W. M., Lomazova, I. A., & Rubin, V. A. (2016, October). Process mining using BPMN: relating event logs and process models. In Proceedings of the ACM/IEEE 19th International Conference on Model Driven Engineering Languages and Systems (pp. 123-123).

Balogh, Z., & Turčáni, M. (2011). Possibilities of modelling web-based education using IF-THEN rules and fuzzy petri nets in LMS. In Informatics Engineering and Information Science: International Conference, ICIEIS 2011, Kuala Lumpur, Malaysia, November 12-14, 2011. Proceedings, Part I (pp. 93-106). Springer Berlin Heidelberg.

Online LMS-MOOC data from real company. Kaggle.com. URL: https: // www. kaggle.com/datasets / imagnisalis / company-lms (accessed: 12. 03.2023).

Multiset Approach to Algebraic Structures. Igi-global.com. URL: https: // www. igi-global.com/ chapter/multiset-approach-to-algebraic-structures /247648 (accessed: 15.03.2023).

PlantUML. Plantuml.com. URL: https:// plan-tuml. com/ (accessed: 28.03.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-25