Matching components of culture to individual competence
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2114Abstract
The article deals with the phenomenon of culture and its components. The author tries to state the connection between components of culture and the process of teaching the Humanities to technical students.References
Всемирная декларация о высшем образовании для ХХI века: подходы и практические меры // Вестник высшей школы. − 1999. − № 2. − С. 29−35.
Воробйова І. А. До проблеми моделювання міжкультурної комунікації на занятті з іноземної мови // Моделювання іншомовної мовленнєвої діяльності в контексті міжкультурної комунікації: зб. матеріалів Міжвузівського науково-практичного семінару (Луганськ, 21-22 червня 2007р.). − «Луганськ –Арт», 2007. − С. 31−39.
Вульфсон Б. Л. Высшее образование на Западе на пороге ХХI века: успехи и нерешенные проблемы // Педагогика. − 1999. − № 2. − С. 84−95.
Державна національна програма «Освіта»: Україна ХХІ століття. − К. : Райдуга, 1994. − 62 с.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: [метод. посіб. / авт.-уклад. : О. Пометун, Л. Пироженко. ] − К. : АПН, 2002. − 136 с.
Інтеграція вищої освіти України в європейську систему: зб. наук. праць. – Д. : Центр «Освітні студії» , 2001. − 108 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібіліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.». − 2004. − 112 с.
Модернізація вищої освіти України і Болонський процес. [уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В. Сухарніков; відп. ред. М. Ф. Степко.] − К., 2004. − 60 с.
Общеевропейский процесс и гуманитарная Европа: роль университетов. – М. : Глобус, 1995. − 407 с.
Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Матеріали других Ірпінських міжнародних науково-педагогічних читань, 21 – 22 травня 2004 р. / Національна академія державної податкової служби України: [ред. рада: П. В. Мельник (голова), Н. В. Ківенко, В. О. Ананьєв та ін. ] – Ірпінь, 2004. − ч І − 2004. − 411 с., ч. ІІ – 2004. − 576 с.