ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЗАПИТУ 21 СТОРІЧЧЯ: МОЖЛИВОСТІ, ВИКЛИКИ, ОЧІКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.12.13217Ключові слова:
академічне письмо, викладання, навчання, онлайн освіта, університет, цифрові засоби, lingua franca.Анотація
Стаття присвячена дослідженню англійської мови, що функціонує як lingua franca. Автором визначено lingua franca як важлива область дослідження. Описані різні способи розуміння, як англійська мова використовується і викладається в університетах сьогодні в процесі навчання магістрів академічному письму. Відмічено роль володіння студентами цифровими уміннями та нові тенденції впровадження онлайн навчання в процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі.
Визначено проблему професійної онлайн підготовки викладача та виявлено можливості для впровадження онлайн освіти для удосконалення вищої педагогічної освіти у процесі викладання іноземної мови.
Розглянуто навчальний план з професійної підготовки онлайн викладача для організації віртуальної освіти і комунікації з узагальненням сьогоднішніх навиків студентів для забезпечення навчального онлайн курсу.
Досліджено вплив технологічного розвитку на процес вивчення мови, нові шляхи навчання і викладання: взаємодія студентів в групах для відео презентації або їх співпраця над створенням монологу або історії; залучення студентів для запису подкастів, звукових файлів, розвиток навиків студентів у письмі для спілкування у блогах, віккі.
Підкреслено роль професійних онлайн курсів навчання на ведучих онлайн платформах як тенденції сьогоднішнього дня в освіті. Описано приклади онлайн курсів для студентів і викладачів на ведучій онлайн платформі «Майбутнє навчання» за 2017-2018 рр..
Систематизовано цифрові інструменти, які можливо використовувати для представлення студентами їх цифрової ідентичності за допомогою цифрових символів, цифрових CV для демонстрації професійних навиків студентів.Посилання
Самойленко Н. Б. Language portfolio: students’ autonomous learning and language learning achievement / Н.Б. Самойленко // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – Slovakia, 2018. – Vol. 3. – №. 6. – P. 124-130.
Barseghian T. What’s The Value of Digital Storytelling / T. Barseghian// [Electronic Resource] // Mind Shift. 2011. – Mode of access: http://ww2.kqed.org/ mindshift/ 2011/01/ 21/ whats-the-value-of-digital storytelling/ (accessed 23.05.2018).
Connecting the 4 Cs of 21st Century Education (With a 5th C!) [Electronic Resource] – Mode of access: https://www. Power school.com/resources /blog/connecting-4-cs-21st-century-education-5th-c/ (accessed 07.06.2018).
CEFR Companion volume with New Descriptors [Electronic Resource] Mode of access: https://www.coe.int / (accessed 27.05.2018).
Crystal D. English as a global language Second edition/ D. Crystal – Cambridge: CUP, 2003, 2nd edition – 212 pp.
Crystal D. Internet Linguistics/ D. Crystal – London: Routledge, 2011 – 179 p.
Jenkins J. Global Englishes. A resource book for students/ J. Jenkins – Abingdon, GB: Routledge, 3rd edition, 2015 – 288 p.
Jenkins J. Repositioning English and multilingualism in English as a lingua franca, in Englishes in Practice, 2 (3), 2015– P. 49–85.
The University of Southampton – Mode of access: https://www.southampton. ac.uk/ml/ about/ staff/ wmlb.page. / (accessed 27.05.2018).
Understanding languages : learning and teaching – Mode of access: https://www.futurelearn.com/courses/understanding-language/0/steps/21196/ (accessed 22.05.2018).