ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • І. П. Сірак аспірант кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.10.12519

Ключові слова:

готовність до професійної самореалізації, майбутні медичні сестри, педагогічні умови.

Анотація

У статті охарактеризовано виокремлені у процесі аналізу психологічної; педагогічної; медичної літератури педагогічні умовиефективної фахової підготовки майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації; які відображають загальні освітні тенденції в підготовці майбутніх медичних сестер у своїй професійній діяльності:формування мотиваційних установок майбутніх медичних сестер на професійну самореалізацію засобами імітаційного моделювання;активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій;розробка і реалізація у медичному коледжі програми позааудиторних заходів; спрямованих на підготовку майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації та ін. Доведено; що успішність професійної діяльності залежить; безперечно; не тільки від професійних знань; умінь; комунікативної контактності; навичок; але й від професійної мотивації. Мотиваційні феномени є чи не найвагомішими внутрішніми умовами; що впливають на прагнення людини досягати успіху в діяльності. Показано; що засоби інформаційно-комунікаційних технологій є тими чинниками; що створюють необхідні передумови для виникнення внутрішньої мотивації діяльності особистості в умовах комп’ютерного навчання; особливо тоді; коли вони адаптовані до особливостей студентів; складу їхнього мислення; рівня наявних знань.

Посилання

Артемова О. І. Професійна самореалізація особистості в сучасних умовах / О.І. Артемова //Освіта регіону: політологія; психологія; комунікації. – № 1. 2010. http://social-science.com.ua/article/186

Боброва М. П. Дидактическая підготовка педагогических кадров дошкольных учреждений в контексте профессиональнойдеятельности : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. : 13.00.08 / М.П. Боброва. – Барнаул; 1997. – 17 с.

Вонсович В. П. Використання імітаційних технологій і прийомів у навчально-професійній діяльності студентів [Електронний ресурс] / В. П. Вонсович : доступ до матеріалів статті : http://www.nbuv.gov.ua

Гуревич Р. С. Змішане навчання й інноваційні технології підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / Р.С. Гуревич; М.Ю. Кадемія// Порівняльна професійна педагогіка.– № 1 (Т. 7); 2017 :– Хмельницький : ХНУ; 2017. – С. 106-112.

Демченко І. І. Імітаційне моделювання у квазіпрофесійній підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / І. І. Демченко. http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/639/1/Imitat_modelyvanna.pdf

Крижановська З. Ю. Мотиваційні чинники професійної самореалізації фахівців дошкільних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З.Ю. Крижановська ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк; 2011. – 20 с.

Ляшенко І.В. Формування професійної мотивації студентів до успішної фахової діяльності / І.В. Ляшенко //https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=1076

Маслыко Е. А. Совершенствование межпредметных связей в системеметодической подготовки учителя иностранного языка / Е. А. Маслыко // Методическая підготовка преподавателей иностранных языков : Сб. научн. трудов. – М.; 1989. – С. 88 – 90.

Петрович С. Д. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в процесі вивчення спеціальних дисциплін в технічних коледжах: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Д. Петрович ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця; 2011. – 255 с.

Пінська О. Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів / О. Пінська // Проблеми трудової і професійної підготовки. 2009. – Випуск 14. – С. 111-115.

Downloads

Опубліковано

2017-01-01

Номер

Розділ

Статті