ПІДТРИМКА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФРН
Ключові слова:
регулювання економіки, державна економічна політика ФРН, інноваційна діяльність ФРН, інноваційний центр, технопарк, «KEIM»-процес, центр високих технологій, економіки і мас-медіа «Адлерсхоф», Національна Ради з питань етики,Анотація
У статті проаналізовано сучасний механізм надання підтримки інноваційній діяльності уФедеративній Республіці Німеччина. З’ясовано, що підтримка інноваційної діяльності у ФРН передбачає за-стосування механізму цільового виділення фінансових ресурсів в рамках окремих програм, стратегій, ініціативта проявляється у сильній децентралізації дослідницької структури та мережі її розвитку. Визначено, що зга-дана перспективна сфера державного регулювання економіки надає країні вагомі переваги в поширенні новихтехнологій, так як технологічний розвиток може швидше поширюватись на географічні регіони і може бутишвидше опанований німецькими компаніями. У зв’язку з цим сучасний державний механізм сприяння розвиткуінновацій у ФРН охоплює в т.ч. такі важливі напрямки державної підтримки економіки, як малий і середнійбізнес (створення, зростання, інвестиції), енергетику і стабільність, глобалізацію.Посилання
Морозов В.С. Досвід ФРН у сфері регулювання інноваційної сфери діяльності // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 19 с.
Морозов В.С. Сприяння розвитку інновацій у ФРН // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2006. – 9 с.
Морозов В.С. Центр високих технологій, економіки і мас-медіа «Адлерсхоф» // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2007. – 4 с.
Морозов В.С. Щодо розвиту інноваційних центрів та технопарків у ФРН // Інформаційно-аналітична довідка. – Торговельно-економічна місія у складі Посольства України у ФРН. – Берлін, 2006. – 16 с.
Aryee S., Walumbwa F. 2012 Transformational leadership, innovative behavior, and task performance: Test of mediation and moderation processes // Human Performance. – № 25 (1). – 2012. – pp. 1–25.
Govindarajan V., Trimble C. Reverse Innovation. Harvard Business School Publishing. – 2012. – 412 p.
Howaldt J., Schwarz M. Soziale Innovation – Konzepte, Forschungsfelder und –perspektiven // Howaldt J., Jacobsen H. Soziale Innovation. Auf dem Weg zu einem postindustriellen Innovationsparadigma. 1st ed. Wiesbaden: Springer Fachmedien, 2010. – S. 87–108.
Janssen O. Fairness perceptions as a moderator in the curvilinear relationships between job demands, and job performance and job satisfaction // Academy of Management Journal. – № 44 (5). – 2010. – pp. 1039-1050.
Janssen O., van de Vliert E The bright and dark sides of individual and group innovation: a Special Issue introduction // Journal of Organizational Behavior. – № 25 (2). – 2004. – pp.129–145.
Meyer J.-U. Radikale Innovation. Verlag BusinessVillage. – Göttingen, 2012. – 478 S.
Noé M. Innovation 2.0: Unternehmenserfolg durch intelligentes und effizientes Innovieren. Springer Gabler. – Wiesbaden, 2013. – 612 S.
Pieterse A.N., van Knippenberg, Transformational and transactional leadership and innovative behavior: The moderating role of psychological empowerment // Journal of Organizational Behavior. – № 31 (4). – 2010. – pp. 609–623.
Yuan F., Woodman R. W. Innovative behavior in the workplace: The role of performance and image outcome expectations // Academy of Management Journal. – № 53 (2). – 2010. – pp. 323–342.