ВПЛИВ АСИМЕТРІЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВАРНИХ РИНКІВ
Ключові слова:
привабливість зарубіжних ринків, асиметрія інформації, глобалізація, показники привабливості зарубіжних ринків,Анотація
В статті розкрито економічну сутність поняття «привабливість міжнародних товарнихринків», особливості функціонування товарних ринків в умовах асиметрії інформації та визначено системупоказників, що впливають на привабливість міжнародного товарного ринку.Посилання
Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996.
Varian Hal R. Intermediate Microeconomics: A Modern Approach, Seventh Edition / Hal R. Varian – 7-th edition. – New York: W.W. Norton & Company, 2005. – 784с.
Ковальчук В. Моделі ринків з асиметричною інформацією у дослідження нобелівських лауреатів – Вісник ТНЕУ. – 2009. – №3. – С.123-132.
Akerlof G. The Market for Lemons: Quality, Uncertainty and the Market Mechanism. // The Quarterly Journal of Economics. – 1970. – Vol. 84. – P. 488–500.
Spence M. Job Market Signaling. // The Quarterly Journal of Economics. – 1973. – Vol. 87. P. 355–374.
Портер М. Конкуренция: Пер. з англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002.
Авдокушин Е.Ф. Маркетинг в международном бизнесе: Учеб. пособие. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2002.
Томпсон-мл. Артур А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: Пер. с. англ. – М.: Изд. Дом «Вильямс», 2002.