СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ВИДАВНИЧОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ
Ключові слова:
міжнародний видавничий бізнес, електронні книжки, захисні стратегії,Анотація
У статті розглянуті теоретичні аспекти захисних стратегій для міжнародного бізнесу; ви-явлено ключові захисні механізми, що застосовувались міжнародними видавничими компаніями; класифікованотри захисні стратегії проти експансії електронних книжок на ринок традиційної паперової книжки.Посилання
Верде В. The future of eBooks? Will print disappear? An end-user perspective / Верде В., Ернст О. // Library Hi Tech. – 2009. – Vol. 27, №4. – p. 570-583.
Райс Ел. Маркетинговые войны / Райс Ел., Траут Дж. Питер. – 2006.
Талбот П. Corporate generals: the military metaphor of strategy / Талбот П. // Irish Journal of Management. – 2003. – Vol. 24. – №2. – с. 1-10.
Клемонс Е. Maneuver warfare: Can modern military strategy lead you to victory? / Клемонс Е., Сантамарія Дж. // Harvard Business Review, – 2002. – Vol. 80, №4. – с. 57-65.
Хаусер Дж. Defensive marketing strategies / Хаусер Дж., Шуган С. // Marketing Science, – 2008. – Vol. 27, №1. – с. 88-110.
Котлер Ф. A framework for marketing management. 5 edn. / Котлер Ф., Келер К. // Harlow: Pearson Education, – 2012.
Сімон Д. Incumbent pricing responses to entry / Сімон Д. // Strategic Management Journal, – 2005. – Vol. 26, №13. – с. 1229-1248.
Сноу С. Organizing continuous product development and commercialization: The collaborative community of firms model / Сноу С., Фджелстад О., Летл С., Майлс Р. // Journal of Product Innovation Management, – 2011. – Vol. 28, №1. – с. 3-16.
Каракая Ф. Impact of product life cycle stages on barriers to entry / Каракая Ф., Керін Р. // Journal of Strategic Management, – 2007. – Vol. 15, №4. – с. 269-280.
Брасінгтон Ф. Principles of marketing. 4 edn. / Брасінгтон Ф., Петіт С. // Harlow: Pearson Education Limited. – 2006.
Бейкер М. The marketing book. 6 edn. / Бейкер М., Харт С. // London: Butterworth-Heinemann. – 2008. 12. Gold Leaf Promoting the uptake of e-books in higher and further education. / Gold Leaf // London: JISC e-Books Working Group [Електронний ресурс]. www.jisc.ac.uk/uploaded_documents/PromotingeBooksReportB.pdf.
Mintel / Books and e-book UK report. / Mintel oxygen reports platform // 2012 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://oxygen.mintel.com/display/590029/.
Arend R. Defending against rival innovation / Arend R. // Small Business Economics, – 2009. – Vol. 33, №2. – с. 189-206.
Granier L. Entry deterrence and mergers under price competition in pharmaceutical markets / Granier L., Trinquard S. // Applied Economics, – 2010. – Vol. 42, №3. – с. 297-309.